Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når får man mobil ca. for tiden? Har ei i 1. klasse som maser om dette litt av og på. Mener det er flere i klassen som har det og det kan være. Jeg vil helst drøye så lenge som mulig men vil jo ikke hun skal bli utenfor heller. Når har de fleste mobil? 

Anonymkode: 2be1c...e12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smartklokke de første årene på barneskolen. Deretter kommer det litt an på når majoriteten av de andre i klassen får, vi blir nok ikke de første som gir etter😅 og hvertfall ikke allerede i første klasse

Anonymkode: 11533...843

• Liker 1
Skrevet

Min begynner i tredje klasse nå i august, han har en smartklokke 😊

AnonymBruker
Skrevet

Min 8 åring har smartklokke,mobil får han når han blir 10. 

Anonymkode: da4c9...c63

Skrevet

Mine får mobil sommeren før de starter i 1 klasse men selv om mange 1-2-3 klassinger har med seg mobilene sine på skolen får ikke mine lov til det.

Skrevet

Min fikk mobil mot slutten av 2-klasse. Her hvor vi bor er det veldig vanlig at førsteklassinger har mobil, og omtrent alle har det fra 2-klasse. Min gutt uttrykket aldri et sterkt ønske om egen mobil, men siden han er alene etter skole og må gå til og fra ulike fritidsaktiviteter så syntes vi det var greit at han fikk en mobil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smart-tlf hos oss er 16år, da får de en brukt. Enkel vanlig tlf fra de er 12år..

Anonymkode: 93670...cac

AnonymBruker
Skrevet

6 år. Vil heller mobil enn klokke

Anonymkode: 40bbf...266

Skrevet (endret)

Vi venter til ungdomsskolen en gang. Er gale nok at de får utlevert ipad allerede i 1 klasse. Heldigvis er vi enige om at den kun skal brukes til skolearbeid 

Endret av Tunique
AnonymBruker
Skrevet

Våre har fått våre gamle telefoner (iphone8) med dårlig kapasitet. Hjemme brukes de kun til pokemon go. Skal de ut med venner har de xplora klokke. Yngste på 6 har ikkr tatt i bruk telefon enda, og eldste på 8 får ikke ha den med seg, han haddr garantert glemt den igjen ett sted. Klokka sitter på armen

Anonymkode: 00790...c04

AnonymBruker
Skrevet

Fikk «dum» nokia i tredje klasse.. forstår ikke hvorfor små barn skal ha vanlig mobil… ødelegge så mye av barndommen ☹️

Anonymkode: 2f6d4...95f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk «dum» nokia i tredje klasse.. forstår ikke hvorfor små barn skal ha vanlig mobil… ødelegge så mye av barndommen ☹️

Anonymkode: 2f6d4...95f

Mobilnakke gjør at mange barn må til kiropraktor for å løse opp. Dette pga idiotforeldre som ikke har grenser. Jo tidligere ungen får iPad/smartmobil jo tidligere problemer med mye annet. 

Anonymkode: c098c...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Min tredjeklassing har ikke mobil. Maser av og til også :) Hun har xplora klokke, så det er ikke noe problem å ringe hvis det er noe. 

Noen i klassen har mobil, men langt fra alle. Vi vil vente så lenge som mulig.

Anonymkode: 05635...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mobil mot slutten av 3.klasse.

Fordi barnet maser og mange hadde fått, samt at jeg ikke var helt fornøyd med smartklokke.

Anonymkode: 41b6d...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Da høres det ut som vi er innafor. Smartklokke har hun hatt noen år allerede og syns det er veldig praktisk, men ser ikke vitsen med noe mer. Enda. 

Anonymkode: 2be1c...e12

AnonymBruker
Skrevet

3. trinn her. men den brukes veldig lite. var mer fordi veninnene fikk at hun her fikk. redd for at hun skulle bli utenfor.

Anonymkode: 40781...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...