AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #21 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har to katter, Er uføre, har forsikring på dem. Har en grei avtale med fastlegen til kattene. Har jeg ikke råd til å betale hele beløpet der å da, får jeg faktura. De får bra mat, maten varer lenge. Samt får de ny godis og leker titt og ofte. Prioriterer dem. Anonymkode: fe0d1...2a9 Ja dem er kastrert,chippet og vaksinert. Anonymkode: fe0d1...2a9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #22 Skrevet 4. juni 2023 Har fire katter. Forsikringen koster ikke all verden for fire buskavl. Men nå er ikke vi lavtlønnede men uansett så koster forsikringen for huskatt det samme om en har høy eller lav inntekt. De er chippet, kastrert, forsikret og har hvert sitt pass. Anonymkode: 5e891...438
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #23 Skrevet 4. juni 2023 1 katt. Går ute så ingen penger på kattesand. Spiser for ca 300 kr mnd ingen forsikring og regner med å måtte avlive skulle det skje noe alvorlig. 🙁 Så katt koster meg svært lite! Anonymkode: 7b484...8c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå