AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Hadde sex med en ny date i går, og var innom flere stillinger. En del av de gav med tydeligvis veldig mye luft i vagina, noe som selvfølgelig kom ut litt senere. Hvordan reagerer du på dette? Vil gjerne høre meninger fra både menn og kvinner. Anonymkode: 4c4fb...0bd
Archer Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Har skjedd flere ganger det, ler litt av det (jeg å dama) og fortsatt, sex skal jo være gøy også så selvfølgelig er det litt morsomt når det skjer men ikke faen at jeg tenker noe på det egentlig. Skjedde en gang at jeg prompet skikkelig under akten og da lo vi skikkelig😊🫣 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Ikke opplevd det så mange ganger, de det har skjedd med var veldig store nedentil. Men jeg bryr meg ikke, later som ingenting, og kjører på videre, men husker hun ene ble flau, men er da ikke noe å være flau over Anonymkode: 2911f...ed3 2
Even Tuell Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Hadde det vært en skikkelig klassisk fiselyd hadde jeg sikkert ledd litt. Er ikke mer voksen enn at en fis er morsomt. Men hadde ikke tenkt noe negativt om det... hadde fortsatt å knulle med like stor lyst,. (Det gjelder andre lyder kroppen lager. Vi er mennesker og kroppene våre lager rare lyder... sånn er det å være menneske) Vi tro at en fittefis føles overlegent mye verre for hun som lager den enn for hun har sex med. Man er gjerne strengere med seg selv enn andre er. 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Alle som er voksne nok til å ha sex bør virkelig ikke ha noen problem med dette…det er mye annet rart som kan skje under sex. skjønner ikke hvorfor det skal være flaut. Er jo bare (luktfri) luft og åpenbart at det er fra skjeden - Kvinne 30 Anonymkode: 4cc03...9ed 10 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 Får ofte fittefis like før mensen. Ikke noe jeg styrer selv.Bryr meg lite. Anonymkode: e361e...f80
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke opplevd det så mange ganger, de det har skjedd med var veldig store nedentil. Men jeg bryr meg ikke, later som ingenting, og kjører på videre, men husker hun ene ble flau, men er da ikke noe å være flau over Anonymkode: 2911f...ed3 Det har ikke noe særlig med det å gjøre. Skjedde oftere da jeg var yngre, strammere, og med partner som jeg ikke beveget meg så rutinert sammen med (eller han med meg). Anonymkode: ccd3c...403 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 Det hender jenta begynner å fnise og da tenker jeg bare "ok, ei så barnslig ei er hvertfall ikke aktuell kandidat for noe seriøst". Anonymkode: 8342a...705 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #11 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hender jenta begynner å fnise og da tenker jeg bare "ok, ei så barnslig ei er hvertfall ikke aktuell kandidat for noe seriøst". Anonymkode: 8342a...705 Ok, herr Prippen. Anonymkode: 4fb50...af8 10 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #12 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har ikke noe særlig med det å gjøre. Skjedde oftere da jeg var yngre, strammere, og med partner som jeg ikke beveget meg så rutinert sammen med (eller han med meg). Anonymkode: ccd3c...403 Ok, merket sammenheng der, men da var det sikkert bare tilfeldig. Uansett, det er nå mer morsomt enn kleint, men virker som noen damer synes det er pinlig Anonymkode: 2911f...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #14 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, merket sammenheng der, men da var det sikkert bare tilfeldig. Uansett, det er nå mer morsomt enn kleint, men virker som noen damer synes det er pinlig Anonymkode: 2911f...ed3 Jeg lo så tårene rant første gang jeg opplevde det. Mannen (gutten) skjønte egentlig ikke hvorfor, men jeg var ærlig talt ikke forberedt på noe slikt. Jeg var 18 år. Min første kjæreste. Han var bare året eldre, men hadde hatt et tre år langt forhold tidligere, så ikke noe overraskende for ham. Kan ikke si at jeg synes det er pinlig nå, og samtlige menn har ikke brydd seg. Skjer svært sjeldent nå når jeg og samme partner har vært sammen i årevis. Vi beveger oss så samstemt, selv når vi bytter stillinger. Anonymkode: ccd3c...403
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Skrevet 3. juni 2023 Bryr meg ikke i det hele tatt. M34 Anonymkode: bf6b7...d7b 3
Friluftsmann70 Skrevet 3. juni 2023 #16 Skrevet 3. juni 2023 Det er jo helt normalt, så ingen grunn til annet enn å flire litt, Senk skuldrene og nyte live 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #17 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke opplevd det så mange ganger, de det har skjedd med var veldig store nedentil. Men jeg bryr meg ikke, later som ingenting, og kjører på videre, men husker hun ene ble flau, men er da ikke noe å være flau over Anonymkode: 2911f...ed3 Jeg er ikke særlig vid nedentil. Noe han faktisk kommenterte. Men han er ganske stor, og jeg tror det kan ha hatt noe å si. ts. Anonymkode: 4c4fb...0bd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #18 Skrevet 3. juni 2023 Ts her: Ingen av oss brydde oss om det der og da. Men vi snakket om det etterpå, med humor og litt latter. Særlig siden jeg gav han skylden for det. Jeg bare plutselig kom til å tenke på om andre reagerte på det, og evt. på hvilken måte. Anonymkode: 4c4fb...0bd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #19 Skrevet 3. juni 2023 Her skjer det kun dersom han plutselig trekker seg ut uten at jeg er forberedt på det, da suges lufta inn. Vaakum eller noe. Det høres det også, men en helt annen lyd. Fittefis er jo nesten gøy 😅 Anonymkode: 52f51...137 2
Gjest Automagisk Skrevet 3. juni 2023 #20 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her: Ingen av oss brydde oss om det der og da. Men vi snakket om det etterpå, med humor og litt latter. Særlig siden jeg gav han skylden for det. Jeg bare plutselig kom til å tenke på om andre reagerte på det, og evt. på hvilken måte. Anonymkode: 4c4fb...0bd Tviler på at du finner en voksen mann som blir plaget av komprimert luft..At fitta er så trang og velsmurt at den tetter helt mot kuken er jo bare nydelig det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå