Gå til innhold

Britains Got Talent - Viggo Venn

Centimeteren

Anbefalte innlegg

Jeg elsker det :ler: Sylskarp timing og uskyldig, harmløs moro! 🥰 Heier på han, men om han fortjener  seier, vet jeg ikke noe om. Men underholdningsmessig? Oh yes! :nikke:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lawyam skrev (42 minutter siden):

Nettopp lagt ut

Synes ikke det avslutningsnummeret var gøy i det hele tatt, men smilte av den første auditionen han gjorde og skulle ønske jeg var i salen.

At han har sylskarp timing slik flere her mener vil jeg si meg ganske uenig i. Ting tar for lang tid. Vanskelig å få musikken spilt akkurat når den skal  så skal ikke ta han på dét, men den er ikke på punktet.

Kult at han vant! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (7 minutter siden):

Synes ikke det avslutningsnummeret var gøy i det hele tatt, men smilte av den første auditionen han gjorde og skulle ønske jeg var i salen.

At han har sylskarp timing slik flere her mener vil jeg si meg ganske uenig i. Ting tar for lang tid. Vanskelig å få musikken spilt akkurat når den skal  så skal ikke ta han på dét, men den er ikke på punktet.

Kult at han vant! 

Jeg likte at han sydde alle opptredene så bra sammen, ble litt som en helhetlig opptreden. Aller best likte jeg den norske vitsen, haha! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak finaleopptreden. Overrasket over at han vant faktisk. Men digga semifinalen hans da.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt var da han fikk Simon på den latterlige vesten😂😂😂

Simon som var imot han fra starten.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det var noe spesielt artig, men engelskmenn har jo en annerledes humor enn oss nordmenn da.

Kult at han vant uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav. Herlig fyr altså, men dette her skjønner jeg ingenting av! Nå har jeg ikke sett på akkurat dette programmet, men mener da å ha plukket opp at nivået skal være rimelig høyt. 

Er det ikke meningen at man skal sitte litt perpleks og kjenne på at "fy fader det der hadde jeg ALDRI fått til" ? Nei, her tror jeg det er ekstra bittert å komme på andreplass altså.. :ler: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

os Maxilla skrev (38 minutter siden):

Himmel og hav. Herlig fyr altså, men dette her skjønner jeg ingenting av! Nå har jeg ikke sett på akkurat dette programmet, men mener da å ha plukket opp at nivået skal være rimelig høyt. 

Er det ikke meningen at man skal sitte litt perpleks og kjenne på at "fy fader det der hadde jeg ALDRI fått til" ? Nei, her tror jeg det er ekstra bittert å komme på andreplass altså.. :ler: 

Han bare ble et fenomen.  Mulig det er en kombinasjon av vesten og det sykt gode humøret han stråler ut i bøtter og spann. 

Så et intervju der han sa han fikk tilsendt gul vest bilder og videoer fra hele verden.  Så han har tydeligvis truffet en nerve iht gul vest der altså. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at britene hadde et behov for å le i disse dager. De konservative har uthulet det offentlige helsevesenet og økt forskjellen mellom fattig og rik over flere år. Jeg tror ikke folk her i Norge skjønner hvor dårlig det går der nede. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å se den første videoen flere ganger. Men hva er det som er morsomt?

Endret av MalloryK
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket det. Har hørt om Viggo Venn i flere år pga Berrum og Beyer, men aldri sett noe av ham. De tre opptredenene på BGT har jo bare vært helt legendarisk. Han er definisjonen av en moderne klovn, så tar noe simpelt og idiotisk, og trekker det så langt at det bare blir utrolig morsomt. Timingen hans er også helt upåklagelig. 

Simon Cowell har åpenbart ikke peiling på nordmenn. Tatt helt feil av Kurt Nilsen og Viggo Venn.

Endret av Reign
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett han live, og jeg holdt på å le meg i hjel. 

Selv om jeg syntes han var utrolig teit og jeg var skikkelig negativ da han startet (hadde ikke bestilt billetter til han, han var leid inn som underholdning på en middag jeg var på). Plutselig satt jeg der og skrattlo. Så ja, han er utrolig morsom og enda bedre live. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Urias

Semifinalen var den desisert beste fremføringen. Men kult at han vant til slutt, selv om finalenummeret kanskje var det svakeste av de 3.

Britene er en merkelig gjeng. Nå er de visstnok "rasende" fordi han vant. Men det var jo de selv som stemte han fram! Nå må de nesten bestemme seg :) (Men må vel skylde litt på mediene her også som sikkert blåser det opp - men det var jo tilfeller av buing i salen da han vant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han har et ekstremt vinnende vesen, men spesielt morsom er han jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...