Gå til innhold

Trening i Haugesund


Polluela

Anbefalte innlegg

Noen som har et bra teningssenter i Haugesund å anbefale, for en nybegynner med ikke alt for mye penger? Skal bare trene for å få mer overskudd, stramme opp litt og bare generelt bli "sunnere"....

Arrangerer alle sentere prøveuker?

Noen som vet om yoga-tilbud, pilates etc. i Haugesunds-området?

Shit, nå SKAL jeg begynne snart... Planleggings-fasen har vart litt VEL lenge, uten en gang å ha kommet fram til så veldig mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

Hei!

Det er faktisk noen gode tilbud i haugesund:

Aerobic-senteret.no

De har scanetix og pilates og yoga, i tillegg til styrkesal og spinning

Ellers er det Spenst, som ligger på oasen storsenter, og yes treningssenter. Disse har timer med aerobic og forskjellig.

Selv trener jeg på Nautilus, billigest i byn. Har fått tilrettelagt trenings program. Der er det diverse tredemøller og maskiner, og styrke apparater.

I tillegg er svømming gratis.... syns nautilus er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener selv i Turnhallen i Haugesund. Koster 700,- i halvåret, kan trene alt du vil. Genialt! Flere forskjellige aerobic-partier, i tillegg til pilates og spinning. Trives godt der, veldig godt miljø!

Gratis prøvetime er det og. Åpent litt om formiddagen, og hver ettermiddag/kveld i ukedagene. Bli med vel! (Kanskje for jeg somla meg til å gå litt oftere jeg også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turnhallen ligger rett ved siden av Haraldshallen, litt bortenfor Skeisvang vgs. Følg veien østover fra Flotmyr. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...