Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et bra teningssenter i Haugesund å anbefale, for en nybegynner med ikke alt for mye penger? Skal bare trene for å få mer overskudd, stramme opp litt og bare generelt bli "sunnere"....

Arrangerer alle sentere prøveuker?

Noen som vet om yoga-tilbud, pilates etc. i Haugesunds-området?

Shit, nå SKAL jeg begynne snart... Planleggings-fasen har vart litt VEL lenge, uten en gang å ha kommet fram til så veldig mye!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bertine
Skrevet

Hei!

Det er faktisk noen gode tilbud i haugesund:

Aerobic-senteret.no

De har scanetix og pilates og yoga, i tillegg til styrkesal og spinning

Ellers er det Spenst, som ligger på oasen storsenter, og yes treningssenter. Disse har timer med aerobic og forskjellig.

Selv trener jeg på Nautilus, billigest i byn. Har fått tilrettelagt trenings program. Der er det diverse tredemøller og maskiner, og styrke apparater.

I tillegg er svømming gratis.... syns nautilus er best.

Skrevet

Jeg trener selv i Turnhallen i Haugesund. Koster 700,- i halvåret, kan trene alt du vil. Genialt! Flere forskjellige aerobic-partier, i tillegg til pilates og spinning. Trives godt der, veldig godt miljø!

Gratis prøvetime er det og. Åpent litt om formiddagen, og hver ettermiddag/kveld i ukedagene. Bli med vel! (Kanskje for jeg somla meg til å gå litt oftere jeg også!)

Skrevet

Turnhallen ligger rett ved siden av Haraldshallen, litt bortenfor Skeisvang vgs. Følg veien østover fra Flotmyr. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...