Gå til innhold

Erfaring med en god gratis/billig karriereveileder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står litt på stedet vilt akkurat nå.. 

Jeg har en jobb innen forsikring som jeg egentlig er litt redd for å miste.. fordi jeg har enda ikke fått fast kontrakt.. og jeg trives ikke med de ansatte på jobben. Trives heller ikke med oppgavene på sikt fordi jeg jobber fremdeles som telefonselger selvom jeg er en "autorisert forsikringsrådgiver" .

Jeg har mange tanker rundt hva jeg kan tenke meg å jobbe med videre,- men jeg trenger en realistisk, og strategisk plan sånn at jeg lettere kan komme meg ut av denne stillingen. Og jeg trenger hjelp av noen, enten noen av dere,- eller noen profesjonelle dere kjenner som jeg kan kontakte. 

jeg er i starten av 30 årene, og er lei av å jobbe med salgsrelaterte ting. Det drainer meg ut og jeg får ikke vært meg selv. Hadde jeg trivdes i et annet selskap med andre kolleger? Man vet aldri hvem andre man møter på under jobbsøking. Dessuten er det så ufattelig få konkurrenter som ikke tilbyr kun fastlønn som jeg har idag. orker ikke provisjon. 

Så ja. Jeg vil helt ærlig bare kjenne på det å ha en fin kontorjobb hvor jeg endelig er fri fra det å nå budsjetter hver eneste dag.

Men vet ikke hvilke stillinger det kan være. 

Håper på gode tips her ! :)

Anonymkode: 52095...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi nei disse har jo null peiling! Har snakka med dem før... i avd oslo og lillestrøm... 

Anonymkode: 52095...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...