Gå til innhold

For deg som har borderline personlighets forstyrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skriver ikke dette her får empati men jeg trenger noen tips akk.

For de som selv har bpd opplever "Splits" eller feks når en liten ting gjør deg sur så kommer alle andre problemene. Også går det bare helt i surr. Redselen at folk skal forlate seg og ha en favorite person er så vanskklig.

Kan jeg spør hva dere gjør når dere har det vondt inni dere? For jeg ender opp og gjøre dumme ting mot meg selv. Får hjelp av DPS men trenger noen tips nå<3

Overtenker og griner nå på grunna jeg vet ikkke hva jeg skal gjøre, vil at det vonde skal ende

Anonymkode: 47a58...c69

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har bpd og engstelig unnvikende pf. Bruker mye tid i naturen, lufter hunder når ting er vanskelig. Bruker generelt mye tid med dyr. Film,spill osv. Og behovsmedisin.

Men gjør ofte dumme ting mot meg selv også. Prøver å gjøre noe annet for å "glemme' det. Som å gå turer i skogen. 

Sender deg en klem ts ❤️

Anonymkode: db83c...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde diagnosen BPD i mange år. Er nå i midten av 30-åra og diagnosen er fjerna. Det føltes helt fantastisk å slippe alle disse intense og forferdelige tankene og følelsene og alt det destruktive det får en til å gjøre!

det som hjalp meg veldig godt var dialektisk adferdsterapi og Meta kognitiv terapi. Og øv, øv, øv på tanketeknikker så går det av seg selv etterhvert. Masse lykke til 

Anonymkode: 88bbe...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...