AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Hei, jeg skriver ikke dette her får empati men jeg trenger noen tips akk. For de som selv har bpd opplever "Splits" eller feks når en liten ting gjør deg sur så kommer alle andre problemene. Også går det bare helt i surr. Redselen at folk skal forlate seg og ha en favorite person er så vanskklig. Kan jeg spør hva dere gjør når dere har det vondt inni dere? For jeg ender opp og gjøre dumme ting mot meg selv. Får hjelp av DPS men trenger noen tips nå<3 Overtenker og griner nå på grunna jeg vet ikkke hva jeg skal gjøre, vil at det vonde skal ende Anonymkode: 47a58...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Hei! Har bpd og engstelig unnvikende pf. Bruker mye tid i naturen, lufter hunder når ting er vanskelig. Bruker generelt mye tid med dyr. Film,spill osv. Og behovsmedisin. Men gjør ofte dumme ting mot meg selv også. Prøver å gjøre noe annet for å "glemme' det. Som å gå turer i skogen. Sender deg en klem ts ❤️ Anonymkode: db83c...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg hadde diagnosen BPD i mange år. Er nå i midten av 30-åra og diagnosen er fjerna. Det føltes helt fantastisk å slippe alle disse intense og forferdelige tankene og følelsene og alt det destruktive det får en til å gjøre! det som hjalp meg veldig godt var dialektisk adferdsterapi og Meta kognitiv terapi. Og øv, øv, øv på tanketeknikker så går det av seg selv etterhvert. Masse lykke til Anonymkode: 88bbe...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå