Gå til innhold

Ørjan Burøe-tråden


Skrottefar

Anbefalte innlegg

Er det noen spesiell grunn til at det tar over en uke å moderere og åpne igjen Ørjan Burøe-tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (På 2.6.2023 den 19.35):

Er det noen spesiell grunn til at det tar over en uke å moderere og åpne igjen Ørjan Burøe-tråden?

@Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Nærmere 14 dager og med ny tråd som konsekvens.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1685809-ørjan-burøe/

 Og denne tråden opprettet jeg for 2 døgn siden, og ja, det er helg, men rampelys har blitt moderert siden da, så at de ikke kan svare på noe så enkelt er ikke lett å skjønne 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (På 2.6.2023 den 19.35):

Er det noen spesiell grunn til at det tar over en uke å moderere og åpne igjen Ørjan Burøe-tråden?

Hei,

beklager at spørsmålet ditt ikke har blitt besvart enda. Tråden ligger fremdeles skjult for vurdering og gjennomgang.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (14 minutter siden):

Hei,

beklager at spørsmålet ditt ikke har blitt besvart enda. Tråden ligger fremdeles skjult for vurdering og gjennomgang.

Måne, admin. 

Takk for svar, men altså, nesten 2 - TO - uker for vurdering og gjennomgang når andre tråder med høy aktivitet blir vurdert og moderert innen 1 dag eller 2?!?!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (23 timer siden):

Beklager at jeg ikke så denne før nå, jeg jobber ikke i helgen. Jeg skjulte tråden i Forumansvarligs fravær den dagen den ble skjult, men vet ikke noe om modereringstid. Rampelysmoderatorene er på saken.

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Og nå nærmer det seg 3 uker gitt 😛

Fælt å ha abstinenser.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spamalot skrev (På 11.6.2023 den 0.20):

Fælt å ha abstinenser.

Det er fælt at han får spesialbehandling. Mye han har gjort siste tre ukene som burde diskuteres. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (6 timer siden):

Det er fælt at han får spesialbehandling. Mye han har gjort siste tre ukene som burde diskuteres. 

Hva har han gjort som er så spesielt... Vist seg frem i boxeren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (6 timer siden):

Det er fælt at han får spesialbehandling. Mye han har gjort siste tre ukene som burde diskuteres. 

Nå aner jeg ikke hva han har gjort de siste 3 ukene som bør kunne diskuteres, pm meg gjerne om det, men om det er det som er grunnen til at tråden ikke dukker opp igjen er ikke godt å si, men at det tar tid er det ingen tvil om 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (15 minutter siden):

Nå aner jeg ikke hva han har gjort de siste 3 ukene som bør kunne diskuteres, pm meg gjerne om det, men om det er det som er grunnen til at tråden ikke dukker opp igjen er ikke godt å si, men at det tar tid er det ingen tvil om 

Har fulgt han i disse tre ukene en her snakker om og skjønner ikke hva han har gjort som er så ille... Han viser seg daglig i boxeren men det kan da ikke være noe å diskutere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (14 timer siden):

Nå aner jeg ikke hva han har gjort de siste 3 ukene som bør kunne diskuteres, pm meg gjerne om det, men om det er det som er grunnen til at tråden ikke dukker opp igjen er ikke godt å si, men at det tar tid er det ingen tvil om 

Hør Nuvel podepisoden «studere p*kk i Danmark» fra 16:15 min utover. Tipper det er derfor det tar ukesvis å moderere og han får særbehandling. Eller hva? Dere må jo kunne komme med et svar hvorfor dette tar så lang tid?

Endret av Hummingbird2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 12.6.2023 den 20.56):

Har fulgt han i disse tre ukene en her snakker om og skjønner ikke hva han har gjort som er så ille... Han viser seg daglig i boxeren men det kan da ikke være noe å diskutere 

Han liker å.vise seg fram, det vet vi alle...bare slutte  å følge om man ikke orker å se det.

Unnskylder definitivt ikke tidligere oppførsel osv..

Så han la ut film om familien sin og innrømmer utroskap og sjalusi i ekteskapet med M.

Ser ut som de er gode venner nå og samarbeider kjempe bra om barna, noe som er kjempe fint å se.

De passet ikke som kjærester lenger men er gode exer syntes jeg.

Kunne lett blitt et bittert brudd, uvennskap osv.

De setter barna først. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært behov for noen prinsipielle avklaringer, så det har tatt en del ekstra tid. Tråden blir snart lagt ut igjen.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Generelt sett er de hèlt sikker på riktig spor når det kommer til barna og samarbeid :nikke:

Likevel er det noe ullent med å dra de inn i en slags sympatijakt, når det skal handle om ferien og voksenperspektiv.

Selv om jeg skjønner at filmen ikke var "live", så er det uansett unødvendig å bruke kidsa for å fremme et poeng. 

Fyren har blitt singel siden sist, så at det jobbes med some er ikke så rart. Ørjan er sikkert en real fyr og selvsagt verdens beste for sine nærmeste :nikke:

Nå er ikke jeg en følger, men det skal ikke mange røsk til i algoritmen, før man får det med seg. Så er jeg selvsagt en enkel sjel som blir nysgjerrig når en tråd er til godkjenning 🙈

Hyllest til tidligere partner er sikkert søtt, og selvsagt mammarollen hun representerer. Men jeg synes det er et etisk dilemma her, når barna er med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (På 16.6.2023 den 9.57):

Det har vært behov for noen prinsipielle avklaringer, så det har tatt en del ekstra tid. Tråden blir snart lagt ut igjen.

Sol, admin.

Så det er mer prinsipielle avklaringer ang. ØB-tråden enn andre altså? Da lurer jeg virkelig på hvorfor, og dersom det er snakk om historikken hans så syns jeg ikke det er noe det ikke verken kan eller bør diskuteres, uansett hvor mye han forsøker å unnskylde seg for den oppførselen han har bedrevet

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...