Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

:ler: Den gjelder! Det er av fulle folk og barn man får høre sannheten vettu ;)

Ja, ikke sant!? :ler: Supert altså!

Dag 33 i dag. Tok en test tidlig i morges, men det kom bare fram 1 strek.... :sur::tristbla: Så sånn er det...

Meeeen, går ting som jeg håper nå, så prøver vi å sikte litt med :humpe: i neste syklus! :hoppe:

I løpet av denne uka så må jeg finne ut om vi er offisielt prøvere, altså. Føler ikke at jeg kan slippe ut jubelen helt enda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skjønner godt at du vil holde igjen jubelen litt når du har venta så lenge. Jeg skjønte ikke helt at vi var ordentlige prøvere før vi faktisk prøvde :ler:

Jeg er helt enig med Skytte at det er veldig mange godt og positive vibber i dagboka di for tida.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@: Tusen takk! Morsomt at det vises! :) I dag har jeg vært flink. Spiste mat med en på gruppa mi helt alene, uten at de andre var der (som trygghet). Gikk jo helt fint jo. :) Er så nervøs for at det skal bli helt stille.....

Kakaomannen driver og tuller litt med meg føler jeg... :sjenert::forvirret: Han sa at "ååå, vi som snart skal ha baby!" og så overfalt meg med en stoor klem. :):hoppe: Og så lurer jeg på når (:sjenert:), for jeg sitter jo litt på gjerdet og venter, sier jeg. Og da begynner han å snakke om at han er glad han ikke sitter på gjerdet... og evt faller ned.....i hvertfall hvis det er snakk om piggtrågjerde... (altså en litt makaber morsomhet). Jupp, og så ble det ikke noe svar på det spørsmålet... :sur:

Men jeg skal ikke klage for mye, for detta går vegen, som de sier!

lubelillen: Tusen takk! Koselig med besøk i boka mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ grrrr jeg kjenner meg så igjen. At det ikke er mulig for menn å skjønne hvor viktig dette er for oss, og ikke drive og tulle og dra det ut lengere enn nødvendig :sur:. Du må ha meg unnskyldt, men nå kjefter jeg litt på kakaomannen :frustrert:.

:klappe: for den vellykkede lunsjen. Etterhvert vil du oppdage at det ikke gjør noen ting om det blir litt stille av og til ;).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten, Pi@! Godt å gjøre framskritt. :)

Håper kjeftingen hjelper litt! :) Jeg har så lyst til å lage baby NÅ! Og han gir så mange signaler på det han, også, for tiden, men så er det bare to skritt tilbake innimellom. Ikke til å bli klok på, altså! :forvirret:

Dag 34 i dag.... Tanta ikke kommet enda.. Var på vei til å ta en siste krampeaktige test, men så har jeg visst brukt opp alle billigtestene jeg hadde i skuffen min... Jaja, like greit. Det var jo negativt, så hun kommer nok på besøk i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, normalt så er det egentlig sånn, ja. :)

Men det burde ha slått ut på testene om jeg virkelig var gravid. Dag 35 i dag. Litt rar i magen, så det kan jo være at hu er like rundt hjørnet... :sur:

På en måte så har jeg ikke lyst til å dra på apoteket og kjøpe en sånn dyr test (bruker vanligvis billige fra nettet), for da kommer tanta sikkert innen jeg kommer meg hjem igjen.. Litt overtroisk? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 36.. og ingen tante! :)

Dro i formiddag til apoteket og kjøpte topack med graviditetstester.. New Generation. Tok en med en gang, men tok ikke tiden. Etter ei stund (4-6 min) kunne jeg skimte en SKYGGESTREK!!! :overrasket: :enig_anim: :danse: Men den kom så seint, så jeg vet ikke om det gjelder, og den var veldig svak.. Etter ti minutter (skal man jo ikke lese av resultatet :sjenert::ler: ) var streken sterkere.

Oioioioi, kan det være sant??????? I så fall så har Kakaomannen supersperm! Mtp at han trakk seg ut, og vi ikke hadde :humpe: på de andre EL-dagene. Han mente at det ikke var graviditet, for streken var så svak, men det sies da at en strek er en strek...? ;)

Nei, alt bobler inni hodet mitt nå av følelser. Jeg har så lyst til at dette skal stemme, og så må jeg samtidig vente til i morgentidlig for å få det bekreftet/avkreftet på morgenurin. Vil ikke glede meg for masse, i tilfelle det var feil.

For det var jo litt rart at streken var så svak når jeg er på hele dag 36, liksom.. Hvis jeg ER gravid, så burde det kanskje ha vært to kjempesterke streker? :klø: New Generation skal være den mest sensitive på markedet.. (tok førøvrig den andre noen timer etterpå ( :ler: ), og den ga samme resultat, så nå har jeg vært på apoteket igjen og kjøpt en test til i morgen; clearblue)

Jeg har ingen symptomer på noe som helst. Litt rar i magen, bare. Ikke noe puppegreier. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett svagt streck ÄR ett streck. Då har du tillräckigt med HCG halter för att det ska bli en indikation på stickan, väntar du en dag eller två ska halten stiga och strecket bli tydligare.

gratulerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hørt det, jeg også. Og jeg vet jo egentlig at det er sånn, men jeg tør allikevel ikke å slippe ut jubelen enda. Prøver å ikke tenke på det... noe som er helt umulig! :ler:

Jeg har jo hatt laaange sykluser før, men den begynner nå å bli relativt lang, ja.. Spennende å gå på do for tiden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my GOD!!!! Hvor er du nå da?!?! Jeg holder jo på å sprekke her!!

Sitter og jubler for Iss og leser så mye bra her inne at jeg blir helt skjelven!-Det skyldes nok muligens også lavt blodsukker siden jeg prioriterer kg fremfor frokost..... :sjenert:

Fort deg innom!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Vi er gravide!!!!! Tydelig pluss på Clearblue i morges!

Akkurat kommet fra skolen, skal videre på middag hos foreldrene mine. Så det ble litt kort dette.

JIIPPI!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: Tenk, vi hadde synkrontesting med Clearblue idag!! :legrine:

Ikke vært her før, men så hintet i boka til skytte ;) Så måtte jo hilse på når vi har testet positivt idag begge to!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer :) Kakaomannen må ha supersperm ja, dette var morsomt :ler: Veldig spent på hvordan han reagerte jeg da, siden jeg har en slik "tviler" hjemme selv. fortell fortell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...