Gå til innhold

Kjærlighetssorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten slo opp i går og jeg går på jobb og er på gråten. Har hatt medarbeidersamtale, pms Og deadline og det gikk bra, men har det så utrolig vondt i hjertet. Vi var sammen i ni mnd, er 40 begge to, og jeg savner han sånn. Håper hver gang jeg får en lyd fra chat at det er han. Han ville ikke mer, mest pga at han ikke makter et forhold. Vi er ellers så like at man nesten kunne begynt å tro på at sjelevenner finnes. Men han orker ikke et forhold nå. 💔

Anonymkode: 2b218...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så leit 😔 Du må dessverre bare stå i det og tillate deg å sørge litt over han en stund. Det finnes som du nok vet ingen magisk kur for kjærlighetssorg . Men prøv å tenk at han er ikke sjelevenn likevel hvis han ikke føler det samme. Plei deg selv, begynn med en ny hobby , omgi deg med venner og familie, drikk vin og grin og ta tiden til hjelp. Det blir bedre om en stund ❤️

Anonymkode: cf8a4...205

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom det samme for ikke så lenge siden. 
Som brukeren over meg sier. Gi deg tid til å sørge. Men etter hvert gi deg selv stunder til å sørge. Ikke la det ta hele dagen din. 

Sjelevenn eller ei, han velge deg bort. Ergo, ingen sjelevenn. 

Innfør no contact, slett det som har med han å gjøre, og start prossessen videre. 

 

Lykke til, det er helt jævlig nå, men det vil bli bedre! 

Anonymkode: 04050...8c5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...