Gå til innhold

Sex med nabo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, holdt på i litt over 3 år :) møtes 1 gang i uka

Anonymkode: ca97e...95b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja min ex knullet naboen vår i fylla 🤬

Anonymkode: 6abe8...bce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan havnet dere i sengen? date? fest? bare møttes i trappen og gikk til sengs?

Anonymkode: 6bffa...aa0

Fest. Men vi har nok et «godt øye» til hverandre. Det som skjedde skjedde så får vi se om det blir noe mere. Ser han hver dag, er ofte «sammen» uten å være sammen liksom… 

Anonymkode: 05ba8...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har gjort det, og anbefaler å ikke gjøre det. Hun tok en pause med mannen sin for å fortsette affæren, men der var ikke jeg. 

Jeg ville bare ha litt moro med en noe eldre kvinne. Og det var moro det, helt til det ikke ble det lenger. Nå bor hun sammen med mannen sin igjen, men jeg må innrømme at jeg kjenner litt på det hver gang jeg møter dem. Mest fordi jeg vet for mye. Hun delte litt for mye om sexlivet på hjemmebane, som ikke var å skryte av, og hun selv er ekstremt utsvevende seksuelt. Litt skamfull over å ha fått hjelp med bilen av mannen dagen etter at kona hans sugde meg mens han var på jobb.

Det er fem år siden sist vi hadde sex, og jeg vet at jeg kunne fått henne igjen på et blunk. Samtidig venter jeg på den dagen hun bruser ut med det i en krangel og jeg får en meget sint mann på døra. Ikke et drømmescenario.

Anonymkode: 506f6...95f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 19.26):

hun klarte å kåte meg opp med sitt sprudlende vesen og sensuelle/erotiske utstråling.  Hun virket ikke til å være i nærheten av sin egentlige alder.   

Kan legge til at hun hadde en nydelig kropp, og hun kledde seg ikke akkurat for å skjule formene sine for å si det sånn.  😁

Anonymkode: 3a92d...843

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker

selv om jeg hadde vært singel, hadde jeg ikke gjort det.  litt for vanskelig hvis det ikke fungerte, å bo så nært.

Anonymkode: 8a5e1...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nabodama er rett under 40, fin, attraktiv dame, skilt for et par år siden. Der er det mye lakengalopp med forskjellige karer i alle aldre 😅 Tror hun må være umettelig - frister litt å gjøre et lite fremstøt, men med den gjennomtrekken er jeg redd snabelen faller av 🙈🙈

Så det er vel best å drite i det og beholde nabofreden😂

Anonymkode: 6740d...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når pandemien startet bodde jeg enda i utlandet. Endte jeg opp med å ha sex med naboen som bodde under meg i perioden hvor alt var stengt og vi skulle holde oss hjemme. Vi satt og pratet som normalt før hun begynte å skifte om på tema at det var en frusterende tid å være singel på. Hun forførte meg og etter vi var ferdig, var det hun som foreslo at det skulle bli noe fast tils ting ble normalt igjen. Siden vi begge kunne være sikre på hverandre. 

Anonymkode: 7149e...43f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pulte dattera i nabohuset en gang vi møttes på festival. Jeg var 23 og hun 18. Nå har hun flyttet for å studere, men jeg mistenker at hun har fortalt lillesøsteren sin, for hun smiler så lurt til meg... Har et godt forhold til faren, vi drikker øl i garasjen sammen av og til.  Kona hans er også flott, og han liker å skape et bilde av at de har et aktivt sexliv. Kanskje de vil ha meg med?

Anonymkode: 47944...2a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjorde det for mange år siden. Jeg var ung, han var gift og voksen. Men jeg så ham naken en gang, med fin kropp synes jeg og nedentil var han større enn jeg hadde sett til da, så det var spennende. Vi gjorde det ganske mange ganger en sommer, men så flyttet de og det var helt greit.

Anonymkode: d1684...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...