Gå til innhold

SAS lanserer El fly. Skal du være med på jomfruturen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er det, men min erfaring gjør det veldig vanskelig å stole på batteriene, for de er jo de samme enten det er på sjø eller i lufta. Det er ganske ny teknologi vi snakker om her, for bare noen år siden var det jo omtrent ikke snakk om batteri som fremdrift.

Anonymkode: b751c...6c5

Dersom batteriene er upålitelige så vil de ikke bli brukt i fly.

Anonymkode: baf94...7d8

• Liker 1
Skrevet

Det blir selvsagt ikke noe flytur med elfly fra SAS i 2028. Dette er grønnvasking, og kampanjen er kun laget for å prøve å unngå at klimaaktivister skal gyve løs på SAS før den tid. Og for å hente ut penger fra Staten, som kjører lastebiler fulle av skattebetalernes penger til alle som nevner ordet "klima".

Kommersielle batterifly er en blindvei. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor går de flyene hen til den prisen, da? Gidder jo ikke bestille flybillett bare for flyturens skyld. Attpåtil blir vel de flyene fulle av innpåslitne journalister. Men hadde uansett ikke bestilt noe med SAS så langt frem i tid.

Anonymkode: 4b889...cc6

Skrevet (endret)

Rekkevidde angst får en my dimensjon. 

Det er nok testet grundig ut før man gir klarsignal til passasjerer, men kjenner jeg blir litt skeptisk og utrygg likevel. Dog trolig et stort framsteg for miljøet, men så har ikke satt meg inn i hvordan utvinning og produksjon foregår mht batteripakke  osv. 

Endret av Aureka
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lurt å legge ut personopplysninger på KG da Bente 🙈

Anonymkode: 48091...e99

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke lurt å legge ut personopplysninger på KG da Bente 🙈

Mange Bente'r i Norge, vel? Hvor ser dere Eurobonusnummeret, som en nevnte?

AnonymBruker
Skrevet

Neitakk🤣🤣🤣🤣... dessuten, vits med å forhåndabooke, vet aldri om man er stein dau før 2028 likevel mtp alle psyko billigere, drapsmenn, psyko syklister og u name IT. So again, hell No! Hvorfor ikke invitere alle pedo jævler og vips, en real bom tue og ny episode av aircrash 👍

Anonymkode: a0778...3eb

AnonymBruker
Skrevet

Det tørr jeg ikke. Vanlige fly som nettopp har tatt av og får problemer kan ikke lande med så tungt fly, derfor dropper dem ut noe drifstoff før nødlanding.  Skal elfly droppe noen batterier?

Anonymkode: 0fbe3...828

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange Bente'r i Norge, vel? Hvor ser dere Eurobonusnummeret, som en nevnte?

Ser både det og fullt navn på bildet. 

Anonymkode: 6c021...aaa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det tørr jeg ikke. Vanlige fly som nettopp har tatt av og får problemer kan ikke lande med så tungt fly, derfor dropper dem ut noe drifstoff før nødlanding.  Skal elfly droppe noen batterier?

Anonymkode: 0fbe3...828

Er elfly tyngre ved avgang? 

AnonymBruker
Skrevet

Billettene ble revet bort på sekunder. Mange som har lyst på en blåtur, tydeligvis. Kanskje flytur med ukjent destinasjon kunne blitt en hit ellers også?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 11.18):

Men du Bente, hele navnet ditt og eurobonusnr ditt er synlig på skjermbildet ditt.

Anonymkode: 39b52...77c

Ja bare benytt d hvis du skal ut å fly med sas😂 ( går ut snart lell)

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke poenget. Så lenge fornybar energi er en begrenset energikilde har det lite å si om man flyr elektrisk eller fossilt - den elektrisiteten flyet bruker fører bare til at noe annet må bruke fossilt drivstoff. At det pynter på Skandinavia sitt regnskap gir jeg vel blaffen i, det er totalen som teller. 

Jeg er ikke udelt negativ altså, utvikling er positivt, men så lenge fornybar energi er så begrenset som det er betyr det foreløpig nada. 

Anonymkode: d8cd8...270

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 18.24):

Neitakk🤣🤣🤣🤣... dessuten, vits med å forhåndabooke, vet aldri om man er stein dau før 2028 likevel mtp alle psyko billigere, drapsmenn, psyko syklister og u name IT. So again, hell No! Hvorfor ikke invitere alle pedo jævler og vips, en real bom tue og ny episode av aircrash 👍

Anonymkode: a0778...3eb

Og ellers har du det bra? 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville betalt de 1946 kr, så kunne jeg solgt billetten min i 2028 for masse penger 😂

Anonymkode: 68902...4d3

• Hjerte 2
Annonse
Skrevet

NEI  !!!!!!!

Skrevet

Venter til "Titanic" innen elfly har gjort jobben sin. Regner med det blir tilbake til tegnebrettet i en tid etterpå.

Kall meg gjerne pessimist.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 19.52):

Ser både det og fullt navn på bildet. 

Anonymkode: 6c021...aaa

Str ikke noe nummer på skjermbildet, nei.

Anonymkode: bc3ae...8df

Skrevet

Har ikke flydd siden 1997 (Tyrkia Ferie) glad jeg ikke er avhengig av utenlandsferie :D elfly pføy 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Maskinfører said:

Har ikke flydd siden 1997 (Tyrkia Ferie) glad jeg ikke er avhengig av utenlandsferie :D elfly pføy 

Avhengig av utenlandsferie? 

Anonymkode: 5c723...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...