AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Best wishes for a happy and healthy baby! har tenkt å skrive denne teksten på baby shower kake. Men det er 3 kvinner som har baby shower sammen. Burde det da stå babies isteden for baby? Og ta bort A som er foran happy?? Best wishes for happy and healthy babies! Riktig? Anonymkode: 8a618...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Nei du trenger ikke skrive i flertall. Anonymkode: 467bd...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 Evn kan du skrive "best wishes for the moms to be" Anonymkode: 467bd...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Del Skrevet 2. juni 2023 Hvorfor på engelsk? Anonymkode: 3fb9e...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Evn kan du skrive "best wishes for the moms to be" Anonymkode: 467bd...427 Takk 🙂 Anonymkode: 8a618...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvorfor på engelsk? Anonymkode: 3fb9e...d8b De som har baby shower er ikke fra norge 🙂 Anonymkode: 8a618...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De som har baby shower er ikke fra norge 🙂 Anonymkode: 8a618...257 Det regnet jeg også med, men jeg trodde det var noen som hadde flyttet til Norge. Om TS tar med kake som gave, (og TS er norsk) så bør den være på norsk. Men om de ikke bor i Norge, og/eller TS ikke er norsk, bør den være på utenlandsk. Men dette er kun min mening og det er lov å gjøre som man vil. Anonymkode: 3fb9e...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå