AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #41 Skrevet 2. juni 2023 Handler alltid på Meny. Tilpasser handlekurven/måltidene etter hva meny har på tilbud og som er mat vi liker å spise. Legger jeg inn tilsvarende handlekurv i Oda etterpå blir det alltid mye dyrere der. Ukeshandler og unngår fristelser på butikken. Anonymkode: d50a2...37e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #42 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Laks(4 stk)70 Sei 400 g 28 Kidneybønner 12 Hermetisk tomat 10 Fusilli pasta 500 g 23 Potet 1 kg 28 Brokkolitopper 17 Kjøttdeig 70,- Anonymkode: 46a04...d86 Nettopp. Anonymkode: 84476...c9a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #43 Skrevet 2. juni 2023 Ja. En gang hver uke. Slipper å bruke tid i butikk. Sparer penger ved at det er en ukeshandel og vi aldri går i matbutikk ellers. Anonymkode: 8b89a...8a8
Charlieus Skrevet 2. juni 2023 #44 Skrevet 2. juni 2023 Nei. De har heller ikke utkjøring i mitt distrikt .
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #45 Skrevet 2. juni 2023 De leverer ikke her, ingen slike leveringstjenester her. Men det går fint å handle sjøl og, prioriteringer. Anonymkode: 65b88...ef9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #46 Skrevet 2. juni 2023 Nei, de leverer ikke her. Men om de hadde gjort det så hadde jeg nok brukt dem endel. Anonymkode: 0d410...e9a
-Missi- Skrevet 2. juni 2023 #47 Skrevet 2. juni 2023 Ja har brukt det siden det het kolonial.no. Veldig praktisk for meg som ikke har bil. Her i området er det mange som bruker det så da passer jeg på å bruke det de gangene det er gratis levering. Er fint å sitte hjemme med en handleliste å ha god oversikt. Handler gjerne litt mye når jeg først handler. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #48 Skrevet 2. juni 2023 Gjør det i perioder. Syns det er enklere å finne middager for en uke der. Og greit å slippe innom butikken når man jobber og ungene har masse som skjer på ettermiddagen. Eneste minuset nå, er at jeg syns de er blitt dyrere, og man kan ikke velge rimeligere alternativer om du velger en oppskrift. Da må man legge det inn manuelt. Tungvindt. Anonymkode: 6eefc...f7c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #49 Skrevet 2. juni 2023 Her er hvorfor ikke: Anonymkode: d1cb8...1d8
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. juni 2023 #50 Skrevet 2. juni 2023 Vi bruker det en gang iblant når vi føler oss ekstra late. Vår erfaring er at det er noen hundrelapper dyrere for ukeshandlingen kontra kiwi. Bruker ofte oda appen som handleliste, og kjøper samme varer på kiwi, er ofte da at kiwi blir billigere.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #51 Skrevet 2. juni 2023 Ikke tilgjenglig her, så nei. Anonymkode: 69c04...ef9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #52 Skrevet 2. juni 2023 Lykkedykker skrev (2 minutter siden): Vi bruker det en gang iblant når vi føler oss ekstra late. Vår erfaring er at det er noen hundrelapper dyrere for ukeshandlingen kontra kiwi. Bruker ofte oda appen som handleliste, og kjøper samme varer på kiwi, er ofte da at kiwi blir billigere. Har du ekempler? Anonymkode: 46a04...d86 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #53 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Boikotter! Idiotisk å kalle en matbutikk Oda. 7.åringen min heter det, og hun synes også det er teit. Anonymkode: 66250...562 Du tuller? 😅 Anonymkode: ab2e1...e89 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #54 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når som helst? Jeg mener det alltid er vanskelig å få noe selv dagen etter her hos meg i sentrum. Sitte hjemme hele dagen og vente på en matkasse..nei takk. Nyt det så lenge du kan, for de går snart konkurs. Er ikke bærekraftig å ha en som plukker maten for deg og kjører den hjem til deg i tillegg. Tenk om Rema hadde en som sto i døren og gikk og plukket alle varene for deg og bar de hjem etterpå - hadde ikke lønnet seg i lengden. Oda går konk. Anonymkode: fea2a...8bc Oda bruker jo de ansatte kun til dette da. De har ikke ansatte som sitter i kassen, de plukker istedet varer. Varene kjøres samlet ut til alle kundene i ett område. Derfor er frakten ofte billig eller gratis også. Jeg tror ikke de går konkurs. Anonymkode: ab2e1...e89 1 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. juni 2023 #55 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du ekempler? Anonymkode: 46a04...d86 Tja, tok ofte screenshot av oda før handleturen. Men er en stund siden nå. 17februar. Men husker at den eneste forskjellen på handlelista i oda som jeg ikke kjøpte på kiwi den gangen var en 8pakk pepsi max.
Rosi Skrevet 2. juni 2023 #56 Skrevet 2. juni 2023 Jeg handler jevnlig på Oda for 2-4 uker av gangen. Veldig praktisk å få alt bært inn av noen andre i stedet for å måtte ta flere turer selv gjennom kjeller og opp trapper fra egen bil. Liker veldig godt hvordan man kan sortere i appen på pris per kg/liter/stk for å lettere finne billigste alternativ. Frakt betaler jeg ingenting for, velger bare de store tidsrommene hvor det er gratis frakt en dag jeg vet jeg er hjemme. Hvis jeg er i en vanlig matbutikk er det også mye lettere å falle for en fristelse ved kassa, i appen kan jeg kun gå inn i de kategoriene der jeg har planer om å handle, så jeg unngår unødvendige ekstrakjøp. Pris på varer er heller ikke dårlige, de konkurrerer med billigkjedene. Har vært flere ganger i fysisk butikk for å kjøpe en liten ting jeg mangler, sjekken prisen i butikk mot Oda og utsatt kjøpet til neste Oda runde fordi butikken er dyrere. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #57 Skrevet 2. juni 2023 Hadde jeg fått Trumfbonus, eller tilsvarende hadde jeg gjort det. Er lat og elsker netthandel, men siden jeg uansett kun handler en gang i uka så er ikke de tusenlappene jeg ville mistet i Trumfbonus verdt det. Anonymkode: 2262a...25f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #58 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er sosial dumping firma. Betaler minstelønn. Anonymkode: 19041...9c4 Minstelønn finnes ikke i Norges lover, det er bare for bedrifter som har skrevet tariffavtale med en fagforening som har minstelønn og lønnssatser. I Norge er det fullt lovlig å betale noen 5 øre i timen. Kanskje du mener at de betaler luselønn. Og kanskje er fagforeningsfiendtlige? Anonymkode: 550cf...f57
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #59 Skrevet 2. juni 2023 Handler der av og til, men bruker mest nettbutikken til meny. De har litt bedre utvalg de skjærer opp brødene for deg. Latskapen lenge leve. Jeg sparer penger på dette, da jeg ikke driver med impulskjøp. Anonymkode: 37a1d...4cc
MarianneE Skrevet 2. juni 2023 #60 Skrevet 2. juni 2023 Bestiller ofte hos Oda, de er helt supre! Jeg Bestiller da ofte større ting f.eks 4 pk brus, 4 liter melk og stor kartong juice siden jeg ikke har bil. Og så eeeelsker jeg at de har et stort utvalg innen ost og kjøtt. I tillegg god kundeservice! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå