AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Del Skrevet 1. juni 2023 Har en kollega jeg virkelig stusser over. Han er i slutten av 20 årene. Virker ikke som han har mye til sosialt liv, for han snakker stadig om konserter, reiser og andre ting han er på - helt alene. Altså han dro seriøst på en 3 ukers lang tur tin USA alene i fjor, nå var han nettopp på en forlenget helgetur til Paris - også helt alene. Jeg var på kino med noen venninner forrige uke, og da møtte jeg han på samme film - her også helt alene. Det er ikke første gang jeg har møtt han ute alene, blant annet på bar. Da satt han helt alene i baren og drakk øl. Er dette normalt, eller er det noe som skurrer her? Får litt sånn ekle vibes av sånt. Han virker for så vidt ganske normal på jobb, selv om han kan være litt sær i lunsjen i blant. Synes det er merkelig å henge rundt på alle mulige ting helt alene.. må jo føles helt utrolig trist. Men, man vet jo aldri med folk nå for tiden. Har luftet dette med noen venninner og de er enig at det kan være noe off her. Anonymkode: ea8e8...5a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 1. juni 2023 Men herregud, stakkars mann, dette er jo ikke unormalt. Veldig mange trives godt i eget selskap og reiser på ferier, kino etc alene. Kunne fint funnet på det selv Skjønner ikke hva du får dårlige vibes av? Anonymkode: da69c...c5c 152 7 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #3 Del Skrevet 1. juni 2023 For enkle sjeler er det kanskje vanskelig å skjønne at andre kan ha et rikt indre liv og faktisk trives i eget selskap. Anonymkode: 7f98a...b92 125 14 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #4 Del Skrevet 1. juni 2023 Bra at han ihvertfall kommer seg ut, og har det gøy.. selv om han er alene. Mange som sitter inne hjemme alene, synes du det også er så rart? Er det egentlig noe du trenger å bry deg med? Bry deg heller om han har det bra eller ikke Anonymkode: e78c2...77a 51 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #5 Del Skrevet 1. juni 2023 Himmel og hav, hva blir det neste. Det er da ingenting i veien med å henge rundt alene. Mange som trives godt i eget selskap. Anonymkode: 2908a...a2f 44 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #6 Del Skrevet 1. juni 2023 Trenger jo ikke å være noe off med mannen. Ikke alle har venner eller et nettverk. Han er kanskje ensom. Bra for ham at det ikke lar det hindre ham i å reise og å være med på ting. Her høres imidlertid du litt off. Anonymkode: 26b53...0ab 51 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #7 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har en kollega jeg virkelig stusser over. Han er i slutten av 20 årene. Virker ikke som han har mye til sosialt liv, for han snakker stadig om konserter, reiser og andre ting han er på - helt alene. Altså han dro seriøst på en 3 ukers lang tur tin USA alene i fjor, nå var han nettopp på en forlenget helgetur til Paris - også helt alene. Jeg var på kino med noen venninner forrige uke, og da møtte jeg han på samme film - her også helt alene. Det er ikke første gang jeg har møtt han ute alene, blant annet på bar. Da satt han helt alene i baren og drakk øl. Er dette normalt, eller er det noe som skurrer her? Får litt sånn ekle vibes av sånt. Han virker for så vidt ganske normal på jobb, selv om han kan være litt sær i lunsjen i blant. Synes det er merkelig å henge rundt på alle mulige ting helt alene.. må jo føles helt utrolig trist. Men, man vet jo aldri med folk nå for tiden. Har luftet dette med noen venninner og de er enig at det kan være noe off her. Anonymkode: ea8e8...5a2 Synes du virker mer creepy enn han Anonymkode: 19f25...2be 92 3 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #8 Del Skrevet 1. juni 2023 Så de som ikke har noe særlig nettverk kan ikke ha et liv med reiser, underholdning og opplevelser? Skal vi bare sitte inne? Jeg virker utad helt normal (på jobb osv), men klarer ikke ha noe særlig venner grunnet PTSD. Du virker utrolig dømmende Anonymkode: e1bdd...e6a 55 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #9 Del Skrevet 1. juni 2023 kanskje han faktisk synes det er mer lettvint å for eksempel reise på ferie helt på egen hånd? dermed slipper han i alle fall å måtte forholde seg til flere forskjellige mennesker, hvor alle sammen kanskje ønsker å finne på vidt forskjellige ting i løpet av ferien. Anonymkode: 54070...b02 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #10 Del Skrevet 1. juni 2023 Han har kanskje ikke mange venner og er litt annerledes? Ellers trives han i eget selskap, og synes det er bra at han kan nyte opplevelser solo. Anonymkode: c5847...be8 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #11 Del Skrevet 1. juni 2023 Så ekkel du er da TS. Han er da vel ikke ekkel fordi han reiser, går på kino osv alene. Fikk lyst å fike til deg nå. Anonymkode: 06686...579 28 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #12 Del Skrevet 1. juni 2023 Høres utrolig deilig ut. Det har jeg også lyst til å gjøre. Anonymkode: 0e469...9b6 23 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 Populært innlegg #13 Del Skrevet 1. juni 2023 Det er ikke rart at det blir mange ensomme i et samfunn når de med få venner ikke kan vise seg ute alene uten å bli stemplet som.ekle og dårlig vises. Skjerp deg ts! Anonymkode: f9d2b...309 47 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #14 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke rart at det blir mange ensomme i et samfunn når de med få venner ikke kan vise seg ute alene uten å bli stemplet som.ekle og dårlig vises. Skjerp deg ts! Anonymkode: f9d2b...309 Akkurat dette. Det blir da en ond sirkel Anonymkode: 20120...3c8 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #15 Del Skrevet 1. juni 2023 Så utrolig bra at denne mannen kommer seg ut, istedenfor å bare sitte inne. Det er da ikke noe creepy med det? Jeg sitter for eksempel gjerne på cafe alene. Anonymkode: 8b00f...606 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #16 Del Skrevet 1. juni 2023 Har du ikke hørt om solo travelling? Det er en greie folk over hele verden driver med. Liker virkelig ikke sånne som deg. Sånne som reagerer på alt som ikke er helt etter din bok og klassifiserer folk som creepy og unormale. Stakkars mann som bare prøver å kose seg og skape innhold i livet sitt. Ville mye heller vært venn med han, enn med deg, det er sikkert. Anonymkode: 4106f...6b3 19 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #17 Del Skrevet 1. juni 2023 Veldig dårlig gjort av deg å henge ham ut på kg! Du burde heller prate og bli kjent med ham! Anonymkode: 129b4...58a 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #18 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg har mistet de fleste vennene mine på grunn av sykdom - og på grunn av sånne som deg blir jeg i tillegg sittende inne, helt isolert og alene hver eneste dag. Er det ikke bare bra for han, som trives i eget selskap og som tørr å finne på ting alene selv om det kan være litt tabu i samfunnet vårt? Jeg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan tolke det som "ekle vibes", du kan jo ikke være helt helt riktig i hodet? Du skulle bare visst hvor ensomt og vondt det er å ikke ha et nettverk. Anonymkode: 28190...007 7 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #19 Del Skrevet 1. juni 2023 Hva så, det er helt ok det vel. Mye du skal legge snyteskaftet ditt i da. Anonymkode: 59b56...d21 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #20 Del Skrevet 1. juni 2023 Heilt innafor - og kanskje møter han bekjente på reisene sine. I dagens samfunn har mange nettverk over hele verden. Men når du møter han ute - da rekner jeg med at som det gode medmennesket du er, siden du bryr deg så hardt.. inviterer han bort til dere? f.eks «hei. Vil du komme å hilse på vennene mine? jeg spandere neste runde?» det gjorde jeg på fest en gang. Vedkommande snakket i månedsvis om den festen og hvor gøy og spontant det var. Og vil han ikke. Så er det helt greit det også. Jeg kan gjerne nyte en kaffekopp på kafé alene. Har også tenkt på å dra på kino alene, Hvorfor ikke liksom. Anonymkode: 9e2d6...888 11 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå