Gå til innhold

Anbefale sko for overpronasjon


Mezzosoprena

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale noen gode sko for en med overpronasjon? Jeg vet om Hoka sine, men er det noen som har gode erfaringer med andre merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Mizuno wave inspire men med spesialsåle.

Anonymkode: 6ebcd...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker Mizuno wave inspire men med spesialsåle.

Anonymkode: 6ebcd...6ed

Ja, jeg har også spesialsåle, men det var liksom den jeg ønsket å unngå da - derfor ser jeg etter sko som korrigerer dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooka sine er elendige og kan ikke kategoriseres som sko for overpronasjon etter min mening. Alt for lite stabilitet. 

Jeg har vært veldig fornøyd med Brooks Glycerin 😊

Anonymkode: 544f8...7dc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Air Zoom Structure! Eg må bruke innleggsåle i ca alle andre sko pga overpronasjon på eine foten. Pluss at dei er hakket meir budsjettvenleg enn Hoka++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aazy skrev (1 time siden):

Air Zoom Structure! Eg må bruke innleggsåle i ca alle andre sko pga overpronasjon på eine foten. Pluss at dei er hakket meir budsjettvenleg enn Hoka++.

Tusen takk 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mizuno wave inspire, på tilbud på xxl nå. Jeg underpronerer selv og må ha nøytrale sko, velger en annen modell mizuno, men kjenner flere som overpronerer som er veldig fornøyd med wave inspire. Den er stabil, gir god støtte og demping.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asics gel kayano.👌🏻👌🏻 Jeg overpronerer, og kan absolutt ikke bruke Hooka. Mente de regnes som nøytrale. 

Du kan også gå inn på Løpelabbets nettsider, og velge hvilke egenskaper skoen skal ha. Så får du flere forslag til sko.

Anonymkode: 0eaa7...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har spesiallagd såle så er jo det klart det beste å bruke den. Det er jo en luksus de fleste ikke har.

Anonymkode: 6ebcd...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...