AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #21 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har begynt på den 4 ganger og aldri kommet lengre enn ep 1. Har ikke klart å fullføre første episoden for jeg syns ingen av karakterene har noe fengende ved seg what so ever😆 Anonymkode: b5164...9da da har du i grunnen ikke noe grunnlag for å svare på spørsmålet... Anonymkode: c5bcc...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 2. juni 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 2. juni 2023 Har akkurat sett første episode nå, fenger overhode ikke meg så langt. Men skal gi det et par episoder til, da jeg har skjønt mange blir frelst etter det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #23 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): da har du i grunnen ikke noe grunnlag for å svare på spørsmålet... Anonymkode: c5bcc...6c2 Da syns du det, også syns jeg noe annet. Så blir vi enige om å være uenige og at alle syns det var en fin dag. 🫡 Anonymkode: b5164...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 3. juni 2023 #24 Del Skrevet 3. juni 2023 FamilyGuy gjør en bra oppsummering av serien 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 3. juni 2023 #25 Del Skrevet 3. juni 2023 nei. not my cup of tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #26 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Da syns du det, også syns jeg noe annet. Så blir vi enige om å være uenige og at alle syns det var en fin dag. 🫡 Anonymkode: b5164...9da hvis du ikke har greidd å se første episode så har du faktisk ikke grunnlag for å uttale deg, og det er ikke noe å være uenig om. Anonymkode: c5bcc...6c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #27 Del Skrevet 3. juni 2023 Så 4-5 episoder. Minte for mye om en såpeopera. Anonymkode: 7d40d...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 4. juni 2023 #28 Del Skrevet 4. juni 2023 Likte den ikke, enda jeg pleier å like den type serier. Har riktignok ikke sett hele, bare 6-7 episoder og det falt ikke i smak. Tror hovedgrunnen er at jeg fant alle hovedpersonene usympatiske, jeg trenger å ha noen å heie på for å bli fenget. Mulig det er noe jeg ikke har skjønt, da..🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 4. juni 2023 #29 Del Skrevet 4. juni 2023 5 minutter siden, -stina said: Likte den ikke, enda jeg pleier å like den type serier. Har riktignok ikke sett hele, bare 6-7 episoder og det falt ikke i smak. Tror hovedgrunnen er at jeg fant alle hovedpersonene usympatiske, jeg trenger å ha noen å heie på for å bli fenget. Mulig det er noe jeg ikke har skjønt, da..🤷♀️ De er ganske usympatiske ja, men er også derfor jeg liker serien, for alle viser sårbare sider som gjør at man bytter litt på hvem man heier på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 11. juni 2023 #30 Del Skrevet 11. juni 2023 Har sett hele, terningkast 3. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå