Gå til innhold

Succession - verdt å se?


Kartoffel

Anbefalte innlegg

Denne serien har blitt en snakkis. Noen har sagt det er den beste serien noensinne. 

Er den verdt å se?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den var svært bra. Men den er jo litt "tørr" i den forstand at den hovedsaklig handler om intriger på toppnivå i næringslivet. Og så synes jeg noen av karakterene er så opptatt av å prate med overkul sjargong at jeg noen ganger faktisk ikke forsto hva de forsøkteå si.

Men svært bra manus, svært bra skuespill og veldig interessante karakterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG BRA! 
Tenkte av anmeldelsene at dette var en serie for meg, men slet fælt… støyende, egosentriske og griske mennesker som bare slang dritt til hverandre var inntrykket jeg fikk i begynnelsen, men så «tvang jeg meg gjennom» episode 2, og uti episode 3 løsnet det. Nå sparer jeg å se siste episode for jeg vil ikke at det skal ta slutt… jeg rett og slett digger den serien! 

Anonymkode: 02855...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du spurte om dette nå! Jeg har jo notert meg den serien, men glemt det i samme farta. Og nå trenger jeg noe nytt å se på ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av tidenes beste serier, uten tvil. Enorme karakterer og dialoger, tidvis vondt å se på, kan føle sårheten i deres liv. Må gi det noen episoder for å la serien "sette seg".

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg veldig mye med denne serien. Dette er satire fra ende til annen, en humorsjanger jeg verdsetter. Siste sesongen var knallbra 👌👌

Anonymkode: c9d11...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsket den, noe av det beste jeg har sett. Ble helt tom inni meg da den var over 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO? Netflix? Hvor?

Anonymkode: 18431...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

HBO? Netflix? Hvor?

Anonymkode: 18431...50f

Hbo

Anonymkode: 699dc...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Ja, veldig bra! På topp 5 for min del, kanskje topp 3... Er så leit at det er over, samtidig som det er så fint at de avsluttet i tide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er verdt å se kommer jo an på hva du liker, om du liker sjangeren. 

Anonymkode: ea00e...0e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de beste seriene jeg har sett.

Anonymkode: 9ceb9...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare på den 4 episoden. Vet ikke helt hva jeg synes enda. Foreløpig er det for mye "putetv" for meg 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Da skal jeg gi den en sjans 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en typisk HBO-serie, vil jeg si. Intriger, maktkamp, karakterer man både elsker og hater samtidig. Bra serie

Anonymkode: 97e26...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien tidvis er ganske tom, tørr og langtrekkende. Men den er frisk og annerledes, og er lett å hvile øynene på. 

Har gitt den karakter 7 på IMDB, og tenker at det er en serie det er verdt å prøve ut. For sjansen er stor for at den i verstefall kun er OK, men i bestefall er en skikkelig høydare, selv om den absolutt ikke er noe for et fåtall igjen. Men sånn er det med alle serier.

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (13 timer siden):

Denne serien har blitt en snakkis. Noen har sagt det er den beste serien noensinne. 

Er den verdt å se?

Ja!

Den er glitrende!

Anonymkode: c5bcc...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på den 4 ganger og aldri kommet lengre enn ep 1. Har ikke klart å fullføre første episoden for jeg syns ingen av karakterene har noe fengende ved seg what so ever😆

Anonymkode: b5164...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...