Gå til innhold

Opplever oftere og oftere vikeplikt brudd

Mellion

Anbefalte innlegg

Er det sånn at folk har blitt dårlige til å kjøre bil eller bare gir de faen? Var ute å kjørere 2 dager på rad og da var det 2 ganger jeg måtte bråbremse på forskjellige veier fordi noen ikke hold vikeplikten sin. Jeg kjører på forkjørsvei og bilene skal inn på samme vei fra høyre. 

Må vi kanskje sette inn amerikanske tilstander der alt er skiltet. Rett og slett fordi folk er dumme? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og nesten alle driter i fartsgrenser. Det er jo gammelt nytt. 

Anonymkode: a2f69...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns generelt sett at folk kjører dårligere enn før etter covid, vet ikke om det handler om at folk er mer utålmodig eller gir regelrett faan i lover og regler som de ikke trengte forholde seg til da alle satt hjemme.. Men noe er det... I følge min mekaniker er det bra å bremse skikkelig av og til da, blir mindre rust på bremseskivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco skrev (25 minutter siden):

Syns generelt sett at folk kjører dårligere enn før etter covid, vet ikke om det handler om at folk er mer utålmodig eller gir regelrett faan i lover og regler som de ikke trengte forholde seg til da alle satt hjemme.. Men noe er det... I følge min mekaniker er det bra å bremse skikkelig av og til da, blir mindre rust på bremseskivene.

Haha ja! Det er jeg ikke så flink til faktisk. Men kjedelig og ha nesten ulykker med 2 små barn i bilen. 

men du sier noe der.. folk har kanskje blitt litt mer selvsentrerte nå enn før covid. Har samme erfaring med disse selvbetjent kassene i butikken, når man skal scanne kvitteringen for å komme ut. Da bare brøyter det seg forbi folk «som har dårlig tid» 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk mener vel dessverre også at det er fritt fram å grisekjøre så lenge politiet ikke er i nærheten. 

Anonymkode: a2f69...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det verste er disse som blinker feil eller bruker feil felt i rundkjøring og blir forbauset nok til å tute når andre da kjører. Virker som det blir fler og fler av dem. 

Anonymkode: f51ba...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...