Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen gått dette studiet, og kan dele erfaringer? Jeg ønsker å studere IT, nettbasert og gratis, og dette er det eneste tilbudet jeg har funnet. Vil gjerne høre erfaringer, spesielt om du har gått nettstudiene :)

Anonymkode: 2b48b...809

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har også søkt, nysgjerrig på svarene du får ☺️

Anonymkode: 5ac78...724

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har noen gått dette studiet, og kan dele erfaringer? Jeg ønsker å studere IT, nettbasert og gratis, og dette er det eneste tilbudet jeg har funnet. Vil gjerne høre erfaringer, spesielt om du har gått nettstudiene :)

Anonymkode: 2b48b...809

Det finnes også to andre nettbaserte it-studier: Informasjonsbehandling (bachlor) ved NTNU og Informasjonsbehandling (årsstudium) ved Universitetet Sør Øst Norge.

Anonymkode: d9b9f...509

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har også søkt, nysgjerrig på svarene du får ☺️

Anonymkode: 5ac78...724

Hva har du søkt? Jeg søkte kun som emnestudent i første omgang, da jeg ønsker å teste det ut først, ved siden av fulltidsjobb... Så evt søke grad/årsstudium om et år eller to :)

Anonymkode: 2b48b...809

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det finnes også to andre nettbaserte it-studier: Informasjonsbehandling (bachlor) ved NTNU og Informasjonsbehandling (årsstudium) ved Universitetet Sør Øst Norge.

Anonymkode: d9b9f...509

Takk for tips! 

Anonymkode: 2b48b...809

  • 2 uker senere...
Skrevet

Venter spent på om noen svarer på denne! Har også søkt både Høgskolen i Molde og USN, men ikke bestemt prioriteringen på Samordna Opptak. Lurer også veldig på hva dere andre har tenkt å bruke dette til? Skal tro om man må bygge på med bachelorgrad, eller om det er muligheter for jobb etter ett årsstudium (har jo litt annen utdanning fra før også da, men ikke så IT-rettet). Noen med erfaringer rundt dette her?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gått i Molde, men har gått IT (bachelor) på USN og jeg er veldig fornøyd! Har hatt veldig dyktige forelesere og et godt studiemiljø. Kunne ikke ha hatt det bedre. 

Anonymkode: 7f213...b9a

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke gått i Molde, men har gått IT (bachelor) på USN og jeg er veldig fornøyd! Har hatt veldig dyktige forelesere og et godt studiemiljø. Kunne ikke ha hatt det bedre. 

Anonymkode: 7f213...b9a

Hvordan var utdanningen? Var det vanskelig? Hadde du stor interesse for det fra før?

Anonymkode: 45979...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...