Gå til innhold

Orgasme / kåt i trange jeans


Coachshinny

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er dette, kåt og orgasme i trange jeans?

Meg selv og min venninne er ganske keene på dette. Er det vanlig og er det å anse som en fetish?

Endret av Coachshinny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet på et hotell engang, som kjøkkenassistent og romrengjører. Der var det ei som hadde så trange jeans, at jeg måtte hjelpe henne med buksekilen.. Vi flørtet masse på denne arbeidsplassen, og jeg var en del betatt i henne. Fomla lenge der hun lå på gulvet, og kila henne litt når jeg først hadde sjansen. Hun fniste og lo.. så så jeg at hun ble sprutrød i ansiktet..

Ooojjj, hun var blitt superkåt, tenkte jeg.. Og la mere press mot symfysen hennes for å presse på plass knappen, jeg brukte god tid på dette, for det var så tennende å se henne slik. For hun ble delvis alvorlig i øyekontakten, men fremdeles rød i ansiktet. Så stønnet hun, da jeg la trykk på glidelåstaket for å dra den oppover. Fremdeles for trangt å ha igjen glidelåsen. Så jeg la hele hånden over glidelåsen, og klemte forsiktig, hardt og bestemt. Hun ble helt stille, la hodet bakover og lukket øynene, og jeg klemte med takt en stund til.. så fikk jeg opp glidelåsen.

Så der, du er sannelig flink, og herreter skal du få hjelpe meg, sa hun.. Hun så nok at kulen min også hadde vokst,og jeg ble jo like sprutrød i ansiktet. Det ble vår lille greie som om vi var beste venner, og jeg fomlet like mye hver gang.. hun likte dette😝 

Forresten, jeg tror dette var like mye fetish for oss begge. det å kjenne på ereksjon av opphisselse, hjertebank og rød i ansiktet er utrolig deilig å kjenne på.. Og jeg fikk jo muligheten av å gjøre henne skikkelig kåt🙈 Jeg gjør det gjerne igjen😜

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (1 time siden):

Hvor vanlig er dette, kåt og orgasme i trange jeans?

Meg selv og min venninne er ganske keene på dette. Er det vanlig og er det å anse som en fetish?

Jeg skjønner ikke helt jeg ? 

 

Du får orgasme av å ha på deg trange jeans? 

 

Jeg går ofte i trange jeans, og joda, det legger jo press og trykk på klitt og vagina, Men, jeg blir ikke kåt av det. Derimot om noen tar på tissen min mens jeg har på meg jeans så" banker" det vel litt ekstra. 

 

Men, om du føler det sånn så er det vel en ekstra greie for deg, og fetish kan man jo ha av alt. 

Anonymkode: 6c6e1...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt jeg ? 

 

Du får orgasme av å ha på deg trange jeans? 

 

Jeg går ofte i trange jeans, og joda, det legger jo press og trykk på klitt og vagina, Men, jeg blir ikke kåt av det. Derimot om noen tar på tissen min mens jeg har på meg jeans så" banker" det vel litt ekstra. 

 

Men, om du føler det sånn så er det vel en ekstra greie for deg, og fetish kan man jo ha av alt. 

Anonymkode: 6c6e1...e84

Ja blir så kåt av presse av jeans mot lipper å klit. Ender med at jeg gnikker å stryker utenpå jeansen min. Har ofte ikke noe under. Det blir intenst og får svært intense og kraftige orgasmer.

Har skjedd at jeg har fått orgasme de gangene jeansen er ekstra trang og når jeg går vanlig, men ikke så ofte. Litt intenst når det skjer blant folk. Oftest gjør jeg det selv for å oppnå orgasme. Samme gjør min venninne.

jeg og tenker det kanskje kan være ei fetish greie. Er ganske hekta på det

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (19 minutter siden):

Ja blir så kåt av presse av jeans mot lipper å klit. Ender med at jeg gnikker å stryker utenpå jeansen min. Har ofte ikke noe under. Det blir intenst og får svært intense og kraftige orgasmer.

Har skjedd at jeg har fått orgasme de gangene jeansen er ekstra trang og når jeg går vanlig, men ikke så ofte. Litt intenst når det skjer blant folk. Oftest gjør jeg det selv for å oppnå orgasme. Samme gjør min venninne.

jeg og tenker det kanskje kan være ei fetish greie. Er ganske hekta på det

Veldig praktisk da... 

Slipper sånn elektrisk egg. Bare sleng på et par trange jeans så er det full fres. Heheh :D :P 

Anonymkode: 6c6e1...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bamseklemmer said:

Jeg jobbet på et hotell engang, som kjøkkenassistent og romrengjører. Der var det ei som hadde så trange jeans, at jeg måtte hjelpe henne med buksekilen.. Vi flørtet masse på denne arbeidsplassen, og jeg var en del betatt i henne. Fomla lenge der hun lå på gulvet, og kila henne litt når jeg først hadde sjansen. Hun fniste og lo.. så så jeg at hun ble sprutrød i ansiktet..

Ooojjj, hun var blitt superkåt, tenkte jeg.. Og la mere press mot symfysen hennes for å presse på plass knappen, jeg brukte god tid på dette, for det var så tennende å se henne slik. For hun ble delvis alvorlig i øyekontakten, men fremdeles rød i ansiktet. Så stønnet hun, da jeg la trykk på glidelåstaket for å dra den oppover. Fremdeles for trangt å ha igjen glidelåsen. Så jeg la hele hånden over glidelåsen, og klemte forsiktig, hardt og bestemt. Hun ble helt stille, la hodet bakover og lukket øynene, og jeg klemte med takt en stund til.. så fikk jeg opp glidelåsen.

Så der, du er sannelig flink, og herreter skal du få hjelpe meg, sa hun.. Hun så nok at kulen min også hadde vokst,og jeg ble jo like sprutrød i ansiktet. Det ble vår lille greie som om vi var beste venner, og jeg fomlet like mye hver gang.. hun likte dette😝 

Forresten, jeg tror dette var like mye fetish for oss begge. det å kjenne på ereksjon av opphisselse, hjertebank og rød i ansiktet er utrolig deilig å kjenne på.. Og jeg fikk jo muligheten av å gjøre henne skikkelig kåt🙈 Jeg gjør det gjerne igjen😜

Hva f... leste jeg nettopp? 

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anocopy skrev (27 minutter siden):

Hva f... leste jeg nettopp? 

😂😂😂

Anonymkode: eade5...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anocopy skrev (32 minutter siden):

Hva f... leste jeg nettopp? 

😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anocopy skrev (59 minutter siden):

Hva f... leste jeg nettopp? 

Som vanlig en rørverhistorie

Anonymkode: 4a489...199

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig praktisk da... 

Slipper sånn elektrisk egg. Bare sleng på et par trange jeans så er det full fres. Heheh :D :P 

Anonymkode: 6c6e1...e84

Veldig praktisk, har noen veldig trange litt stretcy jeans jeg blir veldig kåt i😅

Slipper elektriske egg, vare litt vrikking og gnikking og dra jeansen opp i skrittet så er det full eksplosjon  og veldig ofte flere orgasmer da hi hi🥹

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Jeg jobbet på et hotell engang, som kjøkkenassistent og romrengjører. Der var det ei som hadde så trange jeans, at jeg måtte hjelpe henne med buksekilen.. Vi flørtet masse på denne arbeidsplassen, og jeg var en del betatt i henne. Fomla lenge der hun lå på gulvet, og kila henne litt når jeg først hadde sjansen. Hun fniste og lo.. så så jeg at hun ble sprutrød i ansiktet..

Ooojjj, hun var blitt superkåt, tenkte jeg.. Og la mere press mot symfysen hennes for å presse på plass knappen, jeg brukte god tid på dette, for det var så tennende å se henne slik. For hun ble delvis alvorlig i øyekontakten, men fremdeles rød i ansiktet. Så stønnet hun, da jeg la trykk på glidelåstaket for å dra den oppover. Fremdeles for trangt å ha igjen glidelåsen. Så jeg la hele hånden over glidelåsen, og klemte forsiktig, hardt og bestemt. Hun ble helt stille, la hodet bakover og lukket øynene, og jeg klemte med takt en stund til.. så fikk jeg opp glidelåsen.

Så der, du er sannelig flink, og herreter skal du få hjelpe meg, sa hun.. Hun så nok at kulen min også hadde vokst,og jeg ble jo like sprutrød i ansiktet. Det ble vår lille greie som om vi var beste venner, og jeg fomlet like mye hver gang.. hun likte dette😝 

Forresten, jeg tror dette var like mye fetish for oss begge. det å kjenne på ereksjon av opphisselse, hjertebank og rød i ansiktet er utrolig deilig å kjenne på.. Og jeg fikk jo muligheten av å gjøre henne skikkelig kåt🙈 Jeg gjør det gjerne igjen😜

En herlig story jeg likte å lese. Ja, hun var garantert keen på trange jeans og sikkert sikkert at det gikk for henne da du la press og fikk opp glidelåsen.

Deilig måte å kåte seg opp på😀

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på noe som helst av dette 🙄

Anonymkode: cd0dc...3bd

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror ikke på noe som helst av dette 🙄

Anonymkode: cd0dc...3bd

Okey, hvorfor ikke? Ingen er like vet du. Hos meg er det like virkelig som skrevet☺️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coachshinny skrev (1 time siden):

Okey, hvorfor ikke? Ingen er like vet du. Hos meg er det like virkelig som skrevet☺️

Det samme var min "røverhistorie"🤫 nei, jeg har ingen glede av å lyve.. Dette skjedde tidlig på 80-tallet, før knappene ble populær. Og da jeg hadde hockey-sveis og ball-genser. Så senere ble glidelåsen populær igjen, heldigvis😉

Klart hun ble rød i ansiktet av "fomlingen" min, jeg gjorde det jo med hensikt å kåte henne opp. Og like kåt ble jo jeg av å høre og se på henne. 

I en så trang jeans, er det i grunn nok å skrape neglene utenpå buksa over klitten, så forplanter "skrapingen" seg gjennom buksa, trusa til klitten. Hetta på klitten trekker seg automatisk bakover når kvinner blir skikkelig kåt, så at de merkes på klitten å ha trange jeans er heller ikke så rart. Jeg trodde ikke dette skulle være så vanskelig å skjønne. Så nei.. dette er ingen "røverhistorie".. De har bare ikke opplevd dette, og har vanskeligheter med å forstå dette som skjer i en kraftig ereksjon😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (2 timer siden):

En herlig story jeg likte å lese. Ja, hun var garantert keen på trange jeans og sikkert sikkert at det gikk for henne da du la press og fikk opp glidelåsen.

Deilig måte å kåte seg opp på😀

Jo, takk.. jeg har flere lignende opplevelser. Ikke samme jenta da, men hun hadde også trange jeans. Hun skrapet jeg orgasme på, utenpå boksa hennes.. under en boblejakke på kino. Hun fikk ikke med seg noe av filmen, så hun etterpå..

Og ei annen jente i joggebukse fuktet fingrene i musa si, så jeg skulle få sutte på dem under kinoen.. det var jo min fetish, og jeg husket heller ikke en drit av filmen😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/1/2023 at 4:42 PM, Coachshinny said:

Hvor vanlig er dette, kåt og orgasme i trange jeans?

Meg selv og min venninne er ganske keene på dette. Er det vanlig og er det å anse som en fetish?

Ja det er en fetisj, en ganske fin og uskyldig fetisj dere har vil jeg si

Anonymkode: cca4a...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det er en fetisj, en ganske fin og uskyldig fetisj dere har vil jeg si

Anonymkode: cca4a...2ca

Tusen takk for støtte☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 2.6.2023 den 1.04):

Det samme var min "røverhistorie"🤫 nei, jeg har ingen glede av å lyve.. Dette skjedde tidlig på 80-tallet, før knappene ble populær. Og da jeg hadde hockey-sveis og ball-genser. Så senere ble glidelåsen populær igjen, heldigvis😉

Klart hun ble rød i ansiktet av "fomlingen" min, jeg gjorde det jo med hensikt å kåte henne opp. Og like kåt ble jo jeg av å høre og se på henne. 

I en så trang jeans, er det i grunn nok å skrape neglene utenpå buksa over klitten, så forplanter "skrapingen" seg gjennom buksa, trusa til klitten. Hetta på klitten trekker seg automatisk bakover når kvinner blir skikkelig kåt, så at de merkes på klitten å ha trange jeans er heller ikke så rart. Jeg trodde ikke dette skulle være så vanskelig å skjønne. Så nei.. dette er ingen "røverhistorie".. De har bare ikke opplevd dette, og har vanskeligheter med å forstå dette som skjer i en kraftig ereksjon😛 

Jeg vet, dette er ingen røverhistorie☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (På 1.6.2023 den 19.32):

Ja blir så kåt av presse av jeans mot lipper å klit. Ender med at jeg gnikker å stryker utenpå jeansen min. Har ofte ikke noe under. Det blir intenst og får svært intense og kraftige orgasmer.

Har skjedd at jeg har fått orgasme de gangene jeansen er ekstra trang og når jeg går vanlig, men ikke så ofte. Litt intenst når det skjer blant folk. Oftest gjør jeg det selv for å oppnå orgasme. Samme gjør min venninne.

jeg og tenker det kanskje kan være ei fetish greie. Er ganske hekta på det

Hvordan fungerer dette for deg hvis du for eksempel har mensen og bruker bind?

Blir det "enda trangere" nedentil, og du føler at underlivet presser ekstra på?

Anonymkode: 6b42f...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at jeans ikke skal være så trange at klitt og mus ligger under flere kilos press en hel dag. Det skal jo få puste og rom.

Kan ikke folk heller ta seg en ronk og ta på seg ei bukse som passer. Sømmen trenger jo ikke sprenge berg.

Anonymkode: ca02a...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...