Gå til innhold

Sol, og lun atmosfäre

Fremhevede innlegg

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jaa :-) , er det noen som kan komme med forslag på en ukes ferie til ett solfyllt, ikke nödvendigvis supervarmt, og flott sted?

Kultur, god mat, men ikke storby... Kunne også värt en landsby i Italia, men jeg er ikke särlig orientert der - så forslag og tanker tas gledelig imot.

Noen som har värt ett sted de önsker å fortelle om? på våren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Nomaden har de godt utvalg i bøker om Frankrike og Italia. Har selv drømt meg bort i små hotell, en liten sprek bil og fransk eller italiensk landsbydgd.

Skrevet

Granada i Spania, med utflukter til ulike steder i Sør-Spania og kanskje til Algarvekysten i Portugal?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Vi vurderer å dra til Roma i vår :)

Har vært i Italia for mange år siden, da var jeg hovedsakelig i en liten by ved navn Cremona ikke langt fra Milano. Nord-Italia er et fint område - vi reiste en del rundt mellom Milano, Bologna og Venezia, og til tross for at det var februar, så var det t-skjortevær en av dagene. Anbefales!

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Ja, algarvekysten er flott. Men har värt der med min forrige kjärste, og jeg vet ikke - det burde kanskje ikke ha mer å si lenger såklart :-). Vel, Granada, der har jeg ikke värt. Hvordan er klimaet på våren der, om du vet?

takk for svar :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...