Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg snakket om sexleketøy, da det kom frem i en bi-setning at eksens hans jobbet på kondomeriet.

Dette plager meg overraskende litt, tenker på at hun må ha vært sykt god i sengen. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil ikke grave i hans tidligere forhold, men føler et behov for å snakke om det

Anonymkode: 18b24...1fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er logikken i det? Hun kan sikkert mer om sexleketøy, men hva så?

Anonymkode: 55439...1d5

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjæresten min og jeg snakket om sexleketøy, da det kom frem i en bi-setning at eksens hans jobbet på kondomeriet.

Dette plager meg overraskende litt, tenker på at hun må ha vært sykt god i sengen. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil ikke grave i hans tidligere forhold, men føler et behov for å snakke om det

Nei, slutt nå:laugh:

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg sikkert litt vel bastant, men jeg tenker jo ofte at de som bruker sexleketøy ikke er så gode i senga eller sliter med å komme. Med mindre man vil ha noe analt samtidig da, da må man vel helst kjøpe seg et leketøy. Jeg elsker sex, kommer lett og mye og har ofte sex, men jeg er ikke fan av sexleketøy. Jeg kan bruke det hvis mannen er veldig gira, men jeg syns naturlig er så mye bedre. 

Anonymkode: 4e6cc...6e5

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste som jobber på Kondomeriet må ha sex på jobbintervju for å vise at de er gode nok på sex til å jobbe der. 

• Hjerte 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lurer litt på hvordan jobbintervju på Kondomeriet foregår 🤔

Anonymkode: b196c...6b2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så om jeg jobber på Kiwi... 🤔 er jeg da skikkelig god på ... mat? 

Kondomeriet er vel bare en hvilken som helst butikkjobb? 

Dessuten, kanskje hun var dritgod i sengen, hva så? Hva annet kan du gjøre enn å gjøre ditt beste for å være dritgod i sengen selv? Vil du ikke uansett være dritgod? Uavhengig av henne? 

Hun kan ha vært dritdårlig i sengen også for den saks skyld. Kanskje fikk hun mer enn nok av seksuelle inntrykk i sin jobb, og det var lite sex på hjemmebane...

Kanskje var hun helt ok i sengen, hvem vet? De er uansett ikke sammen lenger, men det er dere to. Det nytter ikke å sitte å spekulere i det som var, det er ting helt utenfor din kontroll, og det har ingen hensikt å bekymre seg for. 

Anonymkode: 78580...203

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så heldig han er da. Da har du litt å leve opp til, hvis du ikke vil være kjedelig da.

Anonymkode: c7189...353

AnonymBruker
Skrevet

Haha, har du sett de som jobber på Kondomeriet? De har neppe mye erfaring med partner. 

Anonymkode: 97fea...8cf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå er jeg sikkert litt vel bastant, men jeg tenker jo ofte at de som bruker sexleketøy ikke er så gode i senga eller sliter med å komme. Med mindre man vil ha noe analt samtidig da, da må man vel helst kjøpe seg et leketøy. Jeg elsker sex, kommer lett og mye og har ofte sex, men jeg er ikke fan av sexleketøy. Jeg kan bruke det hvis mannen er veldig gira, men jeg syns naturlig er så mye bedre. 

Ja, det synes jeg var bastant. 

Sexleketøy er -som ordet godt beskriver- leketøy til å ha sex med. Alene eller sammen med noen. Kan gjøre sex mer spennende, gi noe ekstra, for de som liker det. 

Det at noen bruker det trenger ikke å bety at man er verken spesielt god eller spesielt dårlig i senga. Betyr bare at man liker å utforske og leke 😊

Mange bruker det for øvrig bare på egen hånd. 

Mulig denne eksen var frisinnet og åpen mtp sex, siden hun jobbet der, men det betyr kanskje at din kjæreste er det også? Er ikke det bare et pluss, i så fall?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at folk som jobber med sex eller sexleketøy er noe mer spenstig i senga enn andre. Men de er kanskje bedre på å ha en mer direkte, praktisk prat rundt sex. Ellers kan de jo ikke ha den jobben.

Anonymkode: f63da...529

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tviler på at folk som jobber med sex eller sexleketøy er noe mer spenstig i senga enn andre. Men de er kanskje bedre på å ha en mer direkte, praktisk prat rundt sex. Ellers kan de jo ikke ha den jobben.

Njjaa, jeg tror nok hun vet hvordan hun skal vrikke på rompa under sexen. For de fleste selgere, blir fritidshobbyen til en arbeidsplass.. for det innbefatter testing av leketøyene har jeg blitt fortalt..  Og hun har garanert peiling på hva menn tenner på og trenger, for hun selger jo også leketøy til menn..

Men som du skriver, hun trenger ikke å være mere spenstig en andre. Men hun har den fordelen, at hun har tatt kurs på mannens nytelsespunkt. 

Men kjære deg TS, ikke overtenk.. tenk heller på at han valgte deg fremfor henne, så du må jo minst være like spenstig som henne. Og jo mere du tenker jo værre blir forholdet mellom dere, så er du smart så tar du ikke dette opp med han. La han heller se at du ikke er sjalu, for det trygger kjærligheten. Lær deg om mannens nytelsespunkt, og sende han til himmels i nytelse.. Men pass deg litt for det..  han kan bli fullstendig avhengig av deg, og elske deg for resten av livet🤭💙

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser hva du mener, jeg tror noe av  "hemmeligheten" bak å være god i senga er å være åpen, frisinnet, hemningsløs og trygg på egen seksualitet og kåthet. Det kan jo tenkes at hun har noe av dette når hun jobber der, hun er nok ikke livredd for å ta i en penis eller si hvordan hun vil bli slikket kan jeg tenke meg. Og så er hun nok kanskje litt ekstra glad i sex og en interesse for noe gjør jo gjerne at man blir litt god i det. 

Men - det stopper jo der. Hvis du er glad i sex også, og litt åpen, så stiller dere ganske likt. Alt det tekniske spiller mindre rolle og er nok ikke noe hun nødvendigvis kan bedre enn andre. Handler jo mye om kjemi og å lese partner, hva den liker og responderer på. Ikke om å henge opp ned i taket med vibrerende analkuler i ørene.

Anonymkode: 1f375...291

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har vært på kondomeriet, så har jeg blitt møtt med veldig sjenerte unge jenter. De har overhode ikke peiling 😅

Anonymkode: 9c49c...694

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Njjaa, jeg tror nok hun vet hvordan hun skal vrikke på rompa under sexen. For de fleste selgere, blir fritidshobbyen til en arbeidsplass.. for det innbefatter testing av leketøyene har jeg blitt fortalt..  Og hun har garanert peiling på hva menn tenner på og trenger, for hun selger jo også leketøy til menn...

Hvis hun vrikker på rompa under sex, gjør hun det feil for egen nytelses skyld. Og kvinnelig nytelse tenner menn.

Ja, det er jo ikke noe rarere at en selger på Kondomeriet har testet sexleker enn at en ansatt på REMA har testet flere grønnsaker. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen ting å bekymre deg for. Så lenge du er tiltrekkes av han seksuelt, tar ansvar for din egen seksualitet, innrømmer overfor deg selv alt det rare du blir tent av og er engasjert i sex og samliv med han. 

Anonymkode: 693ae...f2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være veldig vanskelig for deg ts. Jeg ville også følt meg dårlig om kjæresten min var sammen med ei som jobbet på kondomeriet.

Anonymkode: e50e7...11b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, du er nok litt fordumsfull (jeg vet det ikke skrives sånn) og bastant.

For meg er sexleketøy en kul greie å ha med under sexen, gjør at jeg får fortryllende orgasmer som perler på snor, bruker det like mye på klitoris og vaginalt, som analt. 

Og jeg er helt klart bra i senga, etter førti år som seksuelt aktiv er det definitivt ingen som har klagd ;) Jeg er trygg på meg selv, det er der nøkkelen ligger. 

Anonymkode: 324a9...e36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De gangene jeg har vært på kondomeriet, så har jeg blitt møtt med veldig sjenerte unge jenter. De har overhode ikke peiling 😅

Anonymkode: 9c49c...694

Jeg har aldri blitt møtt av sjenerte jenter på Kondomeriet, tvert i mot, fått super hjelp, direkte og ærlige, ikke minst er det deilig å fortelle hva man ønsker og bli møtt med forståelse og kunnskap. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri blitt møtt av sjenerte jenter på Kondomeriet, tvert i mot, fått super hjelp, direkte og ærlige, ikke minst er det deilig å fortelle hva man ønsker og bli møtt med forståelse og kunnskap. 

Hva er det man sier? Ønsker noe spennende i dåsa og noe frekt i ræva? 

En diskusjon på Kondomeriet er vanskelig å se for seg egentlig:

-Den dildoen jeg har nå har dårlig håndtak og når jeg stapper den inn og ut i tillegg til at jeg ikke liker lyden den lager

-Slapp av, da vil jeg anbefale ThrustMagic5000. Den har ergometrisk håndtak, lyddemper, og en klinisk testet fasong som gir garantert orgasme

-Åååå ja, da tar jeg en sånn!

Anonymkode: eb9c9...374

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...