shatika Skrevet 7. november 2006 #2381 Del Skrevet 7. november 2006 Eponas lille prins er helt utrolig nyyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 7. november 2006 #2382 Del Skrevet 7. november 2006 Gratulerer så masse med prinsen kjære Epona Tenk at han endelig er her...så fantastisk. Velkommen til verden lillegutt og gratulerer så masse til de heldige foreldrene. En lang og slank pjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. november 2006 #2383 Del Skrevet 7. november 2006 Åååå en liten Gratulerer så masse med den lille prinsen kjæreste Epona og mannen Tenk at det var en liten prins som lå inni der. Håper dere bare koser dere nå og nyter denne fantastiske tiden sammen. Jeg er så glad så glad. Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #2384 Del Skrevet 7. november 2006 Gratulerer så masse med gutten din, Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. november 2006 #2385 Del Skrevet 7. november 2006 Gratulerer med en liten og veldig etterlengtet prins, Epona og mannen! Er så utrolig glad for at dere endelig er i mål nå. Håper vi snart får høre om fødselen, og mer om det nye vindunderet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. november 2006 #2386 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Gratulerer sååå mye med den lille gutten deres!! Endelig!!!!!! Håper dere får en fin barseltid! Endret 7. november 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 7. november 2006 #2387 Del Skrevet 7. november 2006 Ja, endelig. Gratulerer så mye med en liten prins Håper du er i fin form. Mange klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. november 2006 #2388 Del Skrevet 7. november 2006 Måtte bare innom med en igjen jeg. Tenk den lange veien dere har gått fra ferske prøvere og til nybakte foreldre. Jeg blir nesten litt rørt når jeg tenker på det.. Dere fikk det til tilslutt,og nå sitter du med prinsen i armene dine. Fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. november 2006 #2389 Del Skrevet 7. november 2006 gratulerer med gutten epona og eponamannen endelig fikk jeg besjed av iss at han hadde kommet. har tenkt på dere i hele dag og bare ventet på besjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2006 #2390 Del Skrevet 7. november 2006 Gratulerer med prinsen, endelig kom han! Kos dere mass og hvil ut, gleder meg til å høre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. november 2006 #2391 Del Skrevet 7. november 2006 Hørte gode rykter og måtte jo bare innom og si GRATULERER SÅ MYE VENNEN!!!! Tenk at nå har dere fått en herlig skjønn prins!! Er det ikke uvirkelig og helt ubeskrivelig deilig?!?! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. november 2006 #2392 Del Skrevet 7. november 2006 GRATULERER, EPONA!!! Håper dere koser dere masse med den lille lange prinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2393 Del Skrevet 7. november 2006 Grattis sååå mye vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 8. november 2006 #2394 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Gratulerer så mykje! Han var virkelig laaaaang og slank! Håpar du ikkje har kjøpt så masse klær i str 50 og 56 Endret 8. november 2006 av Hermione Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #2395 Del Skrevet 8. november 2006 Gratulerer så mye. Endelig har dere fått en liten prins. Kos dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. november 2006 #2396 Del Skrevet 8. november 2006 Gratulerer så masse vennen. Fikk desverre ikke fram mms i går, men regner med å snart få se gutten. Andreas var 4440 gram og 56 cm. Så det er en lang og slank gutt dere har fått. Masse klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 8. november 2006 #2397 Del Skrevet 8. november 2006 Gratulerer med den lille, lange gutten din, Epona! Jeg kan love deg at det er kjempestas å være guttemamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 8. november 2006 #2398 Del Skrevet 8. november 2006 Gratulerer så mye med den lille gutten deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. november 2006 #2399 Del Skrevet 8. november 2006 Gratulerer så mye med liten gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 8. november 2006 #2400 Del Skrevet 8. november 2006 DET var fine, herlige, rørende nyheter å finne på KG etter en tids fravær, det! GRATULERER så utrolig, aldeles kjempemye med en lang og fin, men likevel bittebitteliten gutt! Skal si du holdt på en god stund før han kom - men jeg håper du er i fin form nå og at den lille familien har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg