Fjellrypa Skrevet 30. oktober 2006 #2161 Del Skrevet 30. oktober 2006 lykke til hos legen i dag! Takk for koselige meldinger i boka mi og på sms i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. oktober 2006 #2162 Del Skrevet 30. oktober 2006 Innom og sjekker.. Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 #2163 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lykke til fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2006 #2164 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. oktober 2006 #2165 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. oktober 2006 #2166 Del Skrevet 30. oktober 2006 til Pi@, Susan Sto Helit, Fjellrypa, Meta, Charmina, Madden og Mayamor! Dagen i dag har vært tung.. Skikkelig deppa. Lå og grein på sofaen før i dag. Har fått akutt nå-orker-jeg-ikke-gå-gravid-mer-humør. I tillegg føler jeg meg småsyk og slapp, og synes veldig synd på meg selv.. Har vært hos legen i dag, og det gikk kjapt og greit. Hun bestilte overtidskontroll på sykehuset til neste uke, jeg får time i posten. Hun trodde egentlig ikke jeg trengte den, men vi får nå se.. Blodtrykket har steget litt, til 127/95, og jeg har 1 på protein og 2 i ødem, og skal derfor tilbake på fredag for ny blodtrykks- og urinsjekk. SF-målet følger samme kurve som jeg hele tiden har gjort (på toppen av det brede grønne feltet), og fosterlyden var 140. Så alt er for så vidt greit, med unntak av blodtrykket da. Ellers føles denne dagen evigvarende... Sambo fokuserer på at jeg er en dag nærmere fødsel for hver dag som går, og det er jo rett. Jeg er bare lei meg i dag og har bare lyst å få Knøttet ut.. Legen sa forresten at slimproppen kan komme som økt utflod over tid, den trenger ikke komme i en engang. Så kanskje er den på vei, bit for bit? Men vanskelig å si. Noen dager har jeg hatt mer enn vanlig, andre dager mindre. Ikke vet jeg.. Titter kanskje innom senere, kanskje ikke før i morgen, alt etter formen. Er som sagt ikke på topp verken fysisk eller humørmessig i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. oktober 2006 #2167 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vet hvordan du har det! Det er lov å deppe litt nå! Men snart er det over og da er denne lange ventetiden glemt. Glad i deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 30. oktober 2006 #2168 Del Skrevet 30. oktober 2006 Deppa på en stund men snart är det över precis som Mayamor säger! Ska vi boka födsel den 1:a november? Jag tycker det låter som ett bättre datum än 31 oktober - konstigt va? Jag vill inte alls föda den 31:a men kanske vi kan börja födselnprocessen i morgon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. oktober 2006 #2169 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det snør!!! Begynte så smått tidligere i ettermiddag, men nå snør det på ordentlig Mayamor: Takk for fin hilsen! Du har nok rett i hvert eneste ord. Furstina: Jeg har også mest lyst å knipe igjen til november nå, uten at det egentlig spiller noen som helst rolle! Booker gjerne fødsel allerede i morgen jeg.. Hadde det bare gått an! Men nå snør det i hvertfall - så da blir det kanskje sånn som jeg har forestilt meg - at det er snø når babyen blir født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. oktober 2006 #2170 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er nok det som skal til! Og 31. oktober er en ordentlig fin dag, spør du meg! Mine foreldre har bryllupsdag den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. oktober 2006 #2171 Del Skrevet 30. oktober 2006 November er jo en fin måned det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. oktober 2006 #2172 Del Skrevet 30. oktober 2006 Innom med en stor til deg! Jeg merket aldri noe slimpropp, men fødte da for det, så bare vent, fødsel er rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. oktober 2006 #2173 Del Skrevet 30. oktober 2006 01.11 er en fin dato ja Skjønner at du er lei. Men nå har du noen dager igjen å slappe av på.. det blir det ikke så mye av etter fødsel....hihi! ikke at det er noe trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 #2174 Del Skrevet 30. oktober 2006 31 har min nydelige bestemor bursdag så det er en fin dag Og ellers kommer vel babyen akkurat når den ikke gidder å være inni magen din lengre Og du - hos meg kom det aldri noen slimpropp verken med nr 1 eller med nr 2. Det var bare PANG rett på DE riene Tenker masse masse på deg om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #2175 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sjekker status kl 07.16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 31. oktober 2006 #2176 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Status kl 7.25 er "ingenting på gang"... 41+0 i dag... Våknet litt over seks i morges, til snøøø! Masse snø!!! Hørte at det var så stille ute, kunne ikke høre trafikken. Det er egentlig veldig stille her i utgangspunktet, men tidlig om morgenen hører man såvidt tungtrafikken på riksveien når man ligger der i all stillhet i sengen. Men ikke i dag, så jeg skjønte at det måtte ha kommet mer snø! Og det var det!!! Blir sikekrt fort lei, men akkurat nå er jeg veldig glad og har lyst å løpe ut og leke i snøen! Hadde jeg bare orket å løpe, og hadde jeg bare hatt varme klær som passet til min store mage... Var sulten, så jeg stod opp. Har fyrt i ovnen og sett på snøen som bare drysser ned, og at det blir lysere og lysere ute. Og har fortalt Knøttet at det snør, og sagt h*n må glede seg til om et år. Tenk så gøy å ha en ettåring ute i snøen for første gang! Ingenting på gang her altså. Men det er maks 9 dager til noe eventuelt blir satt i gang. Så sånn ca om maksimalt 10-11 dager, alt etter hvor lang tid ting tar, så er jeg blitt mamma! Det er faktisk en stor trøst, og tårene (rørte/glade tårer) renner nå når jeg bare tenker på det og skriver det! Og inni hodet surrer - hmm, vi må visst få tak i skikkelige ullvotter (har bare i bomull) og flere ullsokker og en tykkere ullue og kanskje en annen varmedress... Men det er ting som definitivt kan ordnes Jeg for min del håper jeg får føttene mine oppi vinterskoene i dag... Hvis ikke får jeg bruke gummistøvler.. Det er kommet utrolig mye snø nemlig, ca 20 cm på rekkverket på terassen! Og på en sånn dag kan man ikke sitte bare inne! Ellers er dagens store plan å bake sjokoladekake til å ha i frysen. Tenkte å lage stor langpannekake og dele i fire og ha til barselvisitter. Men først skal jeg bare sløve, og kanskje går jeg og legger meg igjen også... Status ved avslutning kl 07.38: Fremdeles ingenting på gang.. Endret 31. oktober 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. oktober 2006 #2177 Del Skrevet 31. oktober 2006 Å! Fikk sånn god stemning inni meg jeg nå! Med masse snø på rekkverket, fyr i peisen, knitring og baking... *lengter etter snø her og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. oktober 2006 #2178 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er det også fin vinterstemning med -21 grader og den siste vintersola som titter fram over fjellet. Pga kulda ligger det en dis over elva som renner gjennom dalen her og det er snø på alle hustak og det ryker fra pipene. Helt nydelig er det her faktisk Nå er det virkelig ikke lenge til, det må være så ulidelig spennende og være deg om dagen. Du kan bare gå rundt og lure på om det er i dag det skjer, eller i morra. Du kan lure på hvordan det kommer til å kjennes ut og lure på hvem du har i magen. Det må være helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 31. oktober 2006 #2179 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gooood morgen vennnen min Snø her i dag også, MASSE snø, VELDIG masse snø, ca 40 cm oppi her jeg bor, så jeg har allerede måkt snø i en time på morgenen, og kjørt mannen til jobb fordi han ikke hadde skiftet til vinterdekk på sin bil.. Gøy å bli dratt opp kl 05.30 da.. Nei, nå plaprer jeg i dagboka di, og det er ikke meningen altså Er koselig at det er så lyst ute med snø da Sjokoladekake hørtes kjempe godt ut.. nam nam, gleder meg til å komme på barselsvisitt jeg Håper du får en koselig dag i dag vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 31. oktober 2006 #2180 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heldig du som har snø! Her er det kaldt, vått og ekkelt... Men det er kanskje litt greit at det holder seg sånn litt til, så vi får byttet til vinterdekk før det blir vinter på ordentlig? Måtte bytte til vinterjakke idag, for det var så kaldt. Har heldigvis en som passer ennå, selv om glidelåsen er litt trang å dra over magen. Uansett hva som skjer framover, så er det ikke lenge igjen til du har et lite knøtt i armene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg