Gå til innhold

Hvordan vite når pakken kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har bestilt en pakke på nettet, og på sporing på posten.no står det at den er avsendt. Skal det ikke stå når det antas at pakken kommer også ?

Anonymkode: 36141...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det kommer gjerne 1-2 dager etter du har betalt. Kommer an på når på døgnet du bestilte/betalte , om du bestilte på helg, helligdag eller hverdag, morgen eller kveld. osv.

Endret av Teardrop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen regel som pålegger posten å angi når pakken antas å  komme 🤔

Anonymkode: b833d...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vel ingen regel som pålegger posten å angi når pakken antas å  komme 🤔

Anonymkode: b833d...2e8

Selvfølgelig ikke , men det har pleid å stå, så lurer på om det er et sted der jeg kan finne det.

Anonymkode: 36141...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier det å stå, da? Jeg føler ofte Postens sporing omtrent bare er at nå er pakken sendt, og nå kan du hente den. Registrert noen stoppesteder på terminaler imellom.

Når det kommer på dør så er det gjerne med dato, men ikke i postkassen - eller?

Anonymkode: 417b8...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten har en mobil-app som du kan laste ned i App store. Den registrerer du deg i, og så vil alle pakker til deg stå der, at de er underveis osv, at de er klare for henting der og der. 

Jeg får melding i tillegg på sms om at pakken er kommet, men en gang gjorde jeg ikke det. Tilfeldigvis sjekket jeg appen på mobilen og så at pakken hadde ligget der i flere dager, klar til henting. Så da løp jeg bort dagen før den skulle returneres og fikk hentet den i siste liten, takket være appen. En ansatt som har glemt å scanne og sende sms da pakken ankom, antar jeg?

 

Skjermbilde.JPG

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei, 

Jeg har bestilt en pakke på nettet, og på sporing på posten.no står det at den er avsendt. Skal det ikke stå når det antas at pakken kommer også ?

Anonymkode: 36141...2d7

Joda, det kommer opp når den er kommet i bevegelse. Da først ser du når forventet levering er.

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 time siden):

Posten har en mobil-app som du kan laste ned i App store. Den registrerer du deg i, og så vil alle pakker til deg stå der, at de er underveis osv, at de er klare for henting der og der. 

Jeg får melding i tillegg på sms om at pakken er kommet, men en gang gjorde jeg ikke det. Tilfeldigvis sjekket jeg appen på mobilen og så at pakken hadde ligget der i flere dager, klar til henting. Så da løp jeg bort dagen før den skulle returneres og fikk hentet den i siste liten, takket være appen. En ansatt som har glemt å scanne og sende sms da pakken ankom, antar jeg?

 

Skjermbilde.JPG

Hvordan vet appen at pakken er ankommet hvis den ikke er scannet?

Anonymkode: b833d...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet appen at pakken er ankommet hvis den ikke er scannet?

Anonymkode: b833d...2e8

Kanskje budet som kom med bilen med pakker scannet den som "levert til utleveringssted"? Hva vet jeg? Jeg mente først og fremst at de ansatte ved utleveringsstedet må ha glemt noe, siden jeg aldri fikk sms på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...