Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Må bestille meg et navneskilt som eg kan bruke i praksis. sykepleierstundent---- (navn) Veit nokon om sider der eg kan bestille? Finne ingenting eg..
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Får du ikke det utdelt på praksisplassen da? :klø:
plastjuletre Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Her går det f.eks. an å bestille navneskilt Litt dyre kanskje men....
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Nei.. det har vi aldri fått.. Må kjøpe sjølve..
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 Tuuusen takk skal du ha!! Me kvinneguiden!!
Grooo Skrevet 10. januar 2006 #7 Skrevet 10. januar 2006 De selger ofte det på slike steder som Jernia og Byggmakker og sånn, sammen med dørskilt og postkasseskilt.
Gjest lilletroll Skrevet 11. januar 2006 #8 Skrevet 11. januar 2006 Jeg kjøpte på binders en gang. Billig
Ugla Skrevet 11. januar 2006 #9 Skrevet 11. januar 2006 Må bestille meg et navneskilt som eg kan bruke i praksis. sykepleierstundent---- (navn) ← Dersom det ikke er spesielle "regler" for hvordan den skal se ut... Hva med å lage sin egen personlige... Har t.d. sett noen som har nål som er laget i/med porselensmaling. Andre i tre, der navnet er svidd på...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå