Gå til innhold

Brus for voksne

Fremhevede innlegg

Gjest Khloe
Skrevet

Det var en rar tittel!

Jeg er hvertfall på jakt etter en litt ekstra god brus. Tidligere har Pepsi Max vært min favoritt, men etter jeg kuttet det ut en periode smakte det ikke godt da jeg prøvde det igjen. 

Derfor er jeg på utkikk etter brus med litt mer "voksen" smak, som jeg kan kose meg med i sola. Den skal ikke ha kunstig søtning, men gjerne litt redusert sukkerinnhold. Solo, fanta, sprite osv. synes jeg er alt for søtt. 

Har noen gode tips? 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frus! Synes særlig den med eple og kiwi er kjempegod.

Anonymkode: 58e74...447

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Øl. 

Anonymkode: c4e17...b56

Skrevet

Farris og eplejuice.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vann

Anonymkode: 3c37f...50c

AnonymBruker
Skrevet

Frus med eple og kiwi er nydelig. 

Fanta mango er god. 

Anonymkode: de7cb...870

Skrevet
Khloe skrev (3 minutter siden):

Det var en rar tittel!

Jeg er hvertfall på jakt etter en litt ekstra god brus. Tidligere har Pepsi Max vært min favoritt, men etter jeg kuttet det ut en periode smakte det ikke godt da jeg prøvde det igjen. 

Derfor er jeg på utkikk etter brus med litt mer "voksen" smak, som jeg kan kose meg med i sola. Den skal ikke ha kunstig søtning, men gjerne litt redusert sukkerinnhold. Solo, fanta, sprite osv. synes jeg er alt for søtt. 

Har noen gode tips? 😊

Husker ikke hva de heter i farta, men juice med kullsyre, synes jeg ihvertfall er veldig god og forfriskende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Farris med smak? Ellers kan jeg anbefale en soda stream og lage sin egen brus. Lag kullsyrevann og smak den til med din favorittsaft (gjerne hjemmelaget!). Da får du akkurat den smaken og styrken du ønsker. 

Anonymkode: ddf86...c3c

AnonymBruker
Skrevet

NorgesGruppen sin "summer breeze" er jeg veldig glad i. Ikke så kraftig smak, og ikke så voldsom på kullsyre. Smaker litt fersken, litt bæraktig. Men den er sukkerfri da. 

Anonymkode: 5b4f4...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Mozell er typisk "bestemorbrus", men veldig god😊 eller eplemost. Frus er også godt😄

Anonymkode: 7cbd5...35a

Skrevet

Jeg likte tøyencola før. Har ikke smakt det på en god stund.

Ellers synes jeg noen av jarritosmakene er gode. 

Ingerfærøl fungerer også fint sol brus om man finnes en som ikke er så søt. Jeg pleier å kjøpe noen på polet.

Skrevet

Ingefærøl er kjempe godt

• Liker 1
Skrevet

Jeg er egentlig en vindrikker og ikke glad i brus, men noen ganger er det godt med noe leskende  (i varmen) og det er jo ikke alltid alkohol er tingen.

Liker godt sparkling serien til rema1000. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Coke 0

Anonymkode: dd71d...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Imsdal kullsyre med mango

Coop sin sukkerfri eplebrus(smaker enda bedre enn Mozell synes jeg)

Alkoholfri sider

Anonymkode: b4156...322

AnonymBruker
Skrevet

Mozell med pære og rips :) nydelig alkoholfritt alternativ til balkongen. Smaker mer rips enn pære.

Ellers er jeg enig i både Frus (Farris ‘brus’) eller å blande ut en juice du liker med Farris - i praksis samme som frus.

Anonymkode: d935c...bad

Skrevet

Coop sin Sprudle synes jeg er veldig god.

Skrevet
Butter skrev (På 31.5.2023 den 19.53):

Jeg er egentlig en vindrikker og ikke glad i brus, men noen ganger er det godt med noe leskende  (i varmen) og det er jo ikke alltid alkohol er tingen.

Liker godt sparkling serien til rema1000. 

Den hadde jeg glemt. Den er god.

Jeg synes også kombucha fungerer fint som "brus".

AnonymBruker
Skrevet

Askim bringebærsaft eller Lerum bringebærsirup 😋

Anonymkode: d36bb...a40

AnonymBruker
Skrevet

Eple- og pæreciderne de har på Europris.

Anonymkode: 7ac6c...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...