Gå til innhold

Klarer man å bytte skjerm selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min brakk foten og greide kjøre inn i en skiltestolpe da han skulle flytte bilen for å ta imot store møbler. 

Skjermen ble bulket, lakken ødelagt og bilen ser ikke ut. Har fått prisoverslag på reperasjon eller bytte på langt over det vi kan betale nå. Lurte derfor på om man kan bytte denne selv? Fant en side med brukte bildeler og der koster en hel i riktig farge ca. 1000kr. 

Det er en mitsubishi asx fra 2011. 

Anonymkode: f5ec4...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør den lokale mekken linja, de gjør ofte sånt for øvelsen sin del om dere har delene

Anonymkode: e87b3...3ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør også ett annet verksted. Det kan variere veldig, men videregående skole er nok definitivt det billigste om du har tålmodighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, usikker på om det er noe linje for bilmekanikk her og vi er vel nær sommerferie - men skal sjekke det ut :)

er også en bilbane her hvor de kjører løp, kan slike folk dette? De bilene ser jeg bulket som bare det på hengere hele tiden 😛

Anonymkode: f5ec4...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samboeren min brakk foten og greide kjøre inn i en skiltestolpe da han skulle flytte bilen for å ta imot store møbler. 

🤣

Garantert jeg som er rar, men når jeg leste den setningen så stod det helt stille, og jeg så for meg hvordan i alle dager dette kunne være mulig å få tÆll.... Tenkte at hvordan i alle dager kan noen klare så mye fjernt i løpet av ett minutt (typisk film-scene) 

Beklager...  Måtte bare😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...