Pasha Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Nok et smp fra reisesyke meg Noen med erfaringer fra dette hotellet Hjemmeise hotell Reisebyrå Prismessig var det jo greit. og + for kjøleskap og safe på rommet
Gjest HB Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Har ikke vært der selv, men fant en side på nettet for to år siden ad vi selv skulle til USA hvor andre hadde skrevet anmeldelser av hotell. Jeg fant hotellet "ditt" der. Et rask blikk på kommentarene ser ikke bra ut!! Det er noen far Norge der som kom hjem med loppebitt! Se selv her. http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g6...y_New_York.html Noen av kommentarene må du selvfølgelig ta med en klype salt, men du får jo et visst inntrykk. Hilsen Lille meg
Leo Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Jeg har aldri fått rotet meg til NY , men jeg vet at min bror og svigerinne har bodd på Hotel Thirty Thirty ved flere anledninger og vært svært godt fornøyd. (Svigerinnen min er for øvrig noe av det mest kresne jeg har truffet uten at det må oppfattes som negativt). Selv har jeg bodd mye på både Hilton og Best Western i USA og jeg har aldri hatt noe som helst å utsette noen av stedene. Nå får man jo stort sett det man betaler for, så Hilton er selvfølgelig bedre enn Best Western, men rent og ordentlig har det vært overalt! Begge har i hvert fall et godt utvalg fasciliteter sentralt på Manhattan. Vil gjerne høre hva dere til slutt velger, siden vi så smått har begynt å drømme om en liten uke i NY til våren! Endret 9. januar 2006 av Leo
Pasha Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2006 best western er jo fine og greier hoteller. Bodde på et slikt et forrige gang jeg var over (for 8-9 år siden) og det var flott rom. (vel nå hadde vi jo et diger rom med 2 soverom, stort bad, gang og stor stue med sovemulighet) skal si i fra ang hva jeg velger jeg
Pasha Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2006 thirty thirty så ikke verst ut riktig område er det i også og dersom vi får rom med badekar (så at det var begge deler der) så blir nok sambo storfornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå