Gå til innhold

Noen som har sett serien "From" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anbefales til å alle som liker skrekk/mystikk/eksistensielt drama. Kjempespennende serie, blir helt hekta. En rekke mennesker havner i en liten amerikansk by, og de kommer seg ikke ut derfra, veien går i en loop. Om kvelden kommer det blodtørstige monstre og de må passe på å aldri gå ut. Ingen aner hvor de er. Mye teorier om hva som egentlig foregår, aliens, eksperiment, de er i noens drøm etc. Samme produsenter som Lost, det kan jo oppfattes både negativt og positivt. Er på tv2 play hvis noen har lyst til å se. 

Anonymkode: cf7f4...b34

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertelig takk til deg. Jeg fikk opp noen klipp fra denne serien på tiktok en dag og fikk så lyst til å se den. Jeg er så glad i sånne typer serier.

Derfor ble jeg så skuffet når jeg ikke fant den på Netflix eller HBO. Når jeg søkte den opp sto det bare at den var tilgjengelig på Amazon Prime, men det har jeg ikke. Jeg tenkte ikke en gang på at jeg har tv2 play og at den kunne ligge der før jeg så dette innlegget nå.

Takk! 🙌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ser jeg på. Syntes den er skikkelig spennende 🙂

Anonymkode: fd782...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Vet dere hvor mange episoder som kommer denne sesongen?

Anonymkode: 075d6...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke den blir kansellert så vi får svar..  føler den er en skummel versjon av Lost :fnise:

anbefaler også SurrealEstate (sumo)  kan ikke sammenlignes, men vil falle i smak om man liker den type serie 😊

Anonymkode: 804b3...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg også. Vet dere hvor mange episoder som kommer denne sesongen?

Anonymkode: 075d6...722

Tror det er 10 episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent på om det kommer noen flere svar i løpet av de to siste episodene. Skjønner ingenting av hva som skjer.

Anonymkode: cf7f4...b34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det ER SÅ SPENNENDE!! Hjelpes. Tror ikke jeg har sett en så spennende serie på årevis. Og så skummel! 😳

Anonymkode: 6b7d0...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ER SÅ SPENNENDE!! Hjelpes. Tror ikke jeg har sett en så spennende serie på årevis. Og så skummel! 😳

Anonymkode: 6b7d0...947

Veldig! Nå har de gitt klarsignal for sesong 3, så forhåpentligvis kommer det noen svar etterhvert. Noen som har noen ide til en forklaring?

Anonymkode: cf7f4...b34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...