Gå til innhold

fotografer, igjen...


Engel

Anbefalte innlegg

Vi er på fotografjakt for tiden. Har faktisk funnet flere som fortsatt har ledig tid. Men det virker som om prisene varierer ganske mye. Derfor lurte jeg på hva dere har/skal betale, og hva dere da fikk for pengene. Jeg har lest innleggene som har vært om dette før, men håper det kommer flere nå, og med 2003-priser kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestilt en fotograf som til vanlig jobber i lokalavisa. Derfor bruker ikke han like stive priser som en fotograf med eget studio etc. Vi skal betale 2400kr. Og da inkluderer det 50-60 bilder, 30-40 bilder i album, fremkalling, film, kjøring og stylist. Helt supert synes jeg ,for vi har også sammenliknet noen priser. Og det varierer MYE for å si det mildt. Så sjekk opp med lokalavisa, kanskje de har en flink fotograf som tar på seg bryllupsfotografering også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste tipset som jeg har er at du snakker med 3 ell 4 som du har invitert. De som du vet er flinke til å ta bilder. Etter på så samler du inn alle bildene og et utvalg av de aller beste. De beste plukker du ut og så kan du forstørre de og lage takkekort av. Dette blir ikke så dyrt. Og da har du mange bilder å velge og vrake. Dette er billig og enkel måte gjøre det. Når jeg gifta meg i sommer gjorde ble det gjort på den måten. Da slipper sparer du noen tusenlapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...