AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #1 Skrevet 29. mai 2023 Kommer til og ligge våken i natt og dette gir meg angst. Flere som er sånn??? Anonymkode: f8229...786
Blod Skrevet 29. mai 2023 #2 Skrevet 29. mai 2023 Innimellom, slet mye med søvn før jeg begynte med melatonin. Hva er grunnen til at du ikke får sove? Mange får bedre søvn av å ta magnesium noen timer før leggetid. Å kutte ut koffein vil bedre søvnen betraktelig. Du kan også se om enkelte videoer kan hjelpe deg med søvn og/eller angsten, feks asmr, reiki, guided meditation, white noise, brown noise, pink noise, rolig musikk etc.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #3 Skrevet 29. mai 2023 Hvordan kan du være så sikker på det? hvorfor har du bestemt deg for det? Anonymkode: e1ca0...5c7 1
Teardrop Skrevet 29. mai 2023 #4 Skrevet 29. mai 2023 Ta deg en joggetur eller kveldstur i rask gange. Legg vekk mobilen. Ha et ryddig soverom. Bruk soverommet kun til sex og søvn. Ha det kjølig og mørkt. Skaff deg en orgasme rett før du skrur av lyset for å sove. Stå opp "tidlig" selvom du kan sove til 12. Dette er tips som har hjulpet meg flere ganger 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #5 Skrevet 29. mai 2023 Har hatt angst siden tidlig på dagen i dag. Har helt i meg 8 øl. Drittlei angst og vil bare sove nå. Anonymkode: ca9c8...1d5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #6 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har hatt angst siden tidlig på dagen i dag. Har helt i meg 8 øl. Drittlei angst og vil bare sove nå. Anonymkode: ca9c8...1d5 Skjønner at du blir lei men alkohol vil ikke hjelpe, søvnen blir bare dårligere. Håper du fikk sovet litt Anonymkode: 08e3e...8a6
MyMichelle Skrevet 30. mai 2023 #7 Skrevet 30. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kommer til og ligge våken i natt og dette gir meg angst. Flere som er sånn??? Anonymkode: f8229...786 Hvis jeg er nervøs for å ikke få sove, så blir jeg liggende og får garantert ikke sove. For meg hjelper det å ta melantonin. Mange bruker dessverre ordet angst, når de egentlig «bare» er nervøs, engstelig eller redd. Derfor vet ikke jeg om du har den psykiske sykdommen eller ikke. Om du virkelig har angst, kan det være en idé å snakke med lege om søvnproblemene, om ikke noe hjelper. Jeg har angst, men vet forskjellen mellom den og normal engstelse.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #8 Skrevet 30. mai 2023 For meg er melatonin døden og gjør vondt verre. Å være søvnløs er forferdelig, og kroppen går inn i stressmodus med en gang med legger seg. Det er flere ting som kan bedre dette: - Kosthold. Prosessert mat, junkfood, mye "hvit" mat, sukker osv, kan med fordel elimineres/nedjusteres - Vitaminer og mineraler. GODE nivåer av d vitamin, B-12. Magnesium er noe de fleste trenger tilskudd av, lurt å ta som eget tilskudd kveldstid (ikke kombiner med andre). Ta magnesium glycinat og ikke citrat. - Frisk luft og mosjon - Avspenning/meditering - Visualisering og affirmasjoner hjelper kroppen fokuserer på enkle og positive ting, som gjør at kaos stilner Anonymkode: f6196...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå