Gå til innhold

Hva betyr dette på sofaen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på en sofa til salgs og det står :

"Sjeselong dybde 166cm" , men så står det også "dybde sjeselongdel 120cm" 

Det er veldig forvirrende. Hvor lang er sjeselongen, 166 eller 120? 

Det er forøvrig en sovesofa, men selve selve sjeselongdelen kan ikke brettes ut noe mer, kun der de vanlige setene er som brettes ut. Link her https://sofacompany.com/nb-no/design-sofa/trustpilot/beige-sofa/madison-sleeping-sofa-agnes-brown-oak-soap-e-12-5-cm-810174202374 

Hører også gjerne om noen har erfaring med sofa fra sofakompagniet, om det er verdt pengene mtp varighet eller man like gjerne kan handle på ikea 

Screenshot_20230529_175521.jpg

Screenshot_20230529_175842.jpg

Anonymkode: 20216...401

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp? 

AnonymBruker
Skrevet

De har masse kontaktinfo nederst på siden sin, kanskje tryggest å spørre der…

Anonymkode: d1411...e69

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Sjeselongdybde" og "dybde sjeselongdel" er begge dybder, men målt fra to ulike vinkler. "Sjeselongdybde" er sett forfra, sammen med resten av sofaen, mot rygglenet. Da er de vanlige setene 52 dype og sjeselongen 166 dyp. "Dybde sjeselongdel" derimot ser på sofaen som en hjørnesofa, der sjeselongen er som en side av hjørnet. Sjeselongen er da 120 cm dyp mot det rygglenet som ville ha vært der om det var en hjørnesofa.

Beina ser veldig lave ut, får du støvsugeren under? Jeg snakker av erfaring, da vi selv har et beist av en hybelkaninfabrikk.

Man kan ikke gjøre det for enkelt for kunden, for da risikerer man å bli sammenlignet med 😱IKEA🤭

Anonymkode: 79566...084

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Sjeselongdybde" og "dybde sjeselongdel" er begge dybder, men målt fra to ulike vinkler. "Sjeselongdybde" er sett forfra, sammen med resten av sofaen, mot rygglenet. Da er de vanlige setene 52 dype og sjeselongen 166 dyp. "Dybde sjeselongdel" derimot ser på sofaen som en hjørnesofa, der sjeselongen er som en side av hjørnet. Sjeselongen er da 120 cm dyp mot det rygglenet som ville ha vært der om det var en hjørnesofa.

Beina ser veldig lave ut, får du støvsugeren under? Jeg snakker av erfaring, da vi selv har et beist av en hybelkaninfabrikk.

Man kan ikke gjøre det for enkelt for kunden, for da risikerer man å bli sammenlignet med 😱IKEA🤭

Anonymkode: 79566...084

Om jeg forstår deg rett, er sitteplassen på sjeselongdelen 166cm lang, og 120cm bred? Det er vel litt bredt? 

Det vesentlige for meg er å vite hvor lang sitteplassen på sjeselongen er, men gjerne også bredden på sjeselongdelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...