AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #21 Skrevet 18. juni 2023 det burde vel være mulig å kommunisere med bruden / brudgommen, eller med forlovere eller what ever?? Anonymkode: 338b3...0ae
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #22 Skrevet 20. juni 2023 dere på kg har jo sagt at dere pleiere og sende ut invitasjoner på mld, face eller e post det og få invitsjon i postkassen var jo tydelig hvis ikke normalt i følge dere på kg Anonymkode: 1fed7...606
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #23 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): dere på kg har jo sagt at dere pleiere og sende ut invitasjoner på mld, face eller e post det og få invitsjon i postkassen var jo tydelig hvis ikke normalt i følge dere på kg Anonymkode: 1fed7...606 Har vært på dette underforumet i noen år nå, da jeg selv har giftet meg nylig. Kan ikke huske å ha lest en eneste gang at folk har sendt invitasjon kun på mld/face/e-post. Det jeg derimot har lest (og gjort selv) er at save the date sendes elektronisk. Gjerne lang tid i forveien, når dato er klart. Så kommer den fysiske invitasjonen i posten noen måneder før. Anonymkode: eb61c...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #24 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært på dette underforumet i noen år nå, da jeg selv har giftet meg nylig. Kan ikke huske å ha lest en eneste gang at folk har sendt invitasjon kun på mld/face/e-post. Det jeg derimot har lest (og gjort selv) er at save the date sendes elektronisk. Gjerne lang tid i forveien, når dato er klart. Så kommer den fysiske invitasjonen i posten noen måneder før. Anonymkode: eb61c...8e7 javel når jeg lagde innlegg om og sende invitasjon i posten var tydelig hvis ikke det noe normalt i det hele tatt når jeg tok det opp 🤔 Anonymkode: 1fed7...606
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå