AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #1 Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg ser meg nødt til å skifte fra en kjøreskole hvor jeg er på trinn 3, til en annen kjøreskole. Hvordan går jeg frem med dette? Kan man bare si at man er på kjøretrinn 3 på den nye kjøreskolen, eller må den gamle kjøreskolen sende over noe dokumentasjon på dette eller noe lignende? Anonymkode: 71333...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Del Skrevet 28. mai 2023 Bruker Tabs systemet så kan eksportere timene som hittil er kjørt? Anonymkode: 71333...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Del Skrevet 28. mai 2023 Det ligger automatisk i systemet Anonymkode: 72cd0...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #4 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg bare sa hvor langt jeg hadde kommet. Og ja, det ligger inne på Tabs. Anonymkode: 8960d...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 Det har ingenting med TABS å gjøre. Obligatorisk opplæring sendes inn til TSK eller TEA (Statens Vegvesen sine systemer). Det er slik sensor vet om du er ferdig med obligatorisk. På vegvesen.no på din side kan du se hva som er sendt inn. Mener det skal sendes inn innen 14 dager. Noen useriøse skoler krever betaling før de sender inn. For å bytte skole bør man først finne sin nye skole, det er ikke alltid ledig hos andre. Og så avbestille alt på forrige skole. Nye skole sjekker i TEA om hvilken opplæring du har gjennomgått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå