Nuttery Skrevet 1. juni 2023 #21 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nr 3; den sliter ikke veldig på klærne? Vanskelig å se overflaten ordentlig 🤔 Anonymkode: 3e0a5...53b Nei, opplever ikke det! Men jeg bruker den som sagt mest på sofa, sengetøy, pledd osv Min tante har også hatt en sånn i alle år og anbefaler den varmt. Anbefaler å kjøpe en og teste ut i allefall, ikke den største kostnaden (heldigvis). Jeg har prøvd utallige ting på markedet og sløst alt for mye penger på det 😅 Alt fra sånn «teiprull» i silikon som visst var svært klebrig og skulle kunne skylles av med bare vann (var et helvete å få av loen, det gikk ikke bare av mer litt vannskylling for å si det sånn, pluss klebrigheten forsvant over tid), til noe sånne silikonrundinger (sticky/klebrige) man skulle slenge i vaskemaskinen for å plukke opp hår (funket ikke, men de funka greit til å feks stryke over noe tørt, men de måtte skylles non stop og tok også litt tid å få av hårene på dem). Til sånn «filter» som skal slenges med klesvasken og håret skal bli sittende inni der (funker heller ikke)….. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #22 Skrevet 1. juni 2023 Nuttery skrev (32 minutter siden): Nei, opplever ikke det! Men jeg bruker den som sagt mest på sofa, sengetøy, pledd osv Min tante har også hatt en sånn i alle år og anbefaler den varmt. Anbefaler å kjøpe en og teste ut i allefall, ikke den største kostnaden (heldigvis). Jeg har prøvd utallige ting på markedet og sløst alt for mye penger på det 😅 Alt fra sånn «teiprull» i silikon som visst var svært klebrig og skulle kunne skylles av med bare vann (var et helvete å få av loen, det gikk ikke bare av mer litt vannskylling for å si det sånn, pluss klebrigheten forsvant over tid), til noe sånne silikonrundinger (sticky/klebrige) man skulle slenge i vaskemaskinen for å plukke opp hår (funket ikke, men de funka greit til å feks stryke over noe tørt, men de måtte skylles non stop og tok også litt tid å få av hårene på dem). Til sånn «filter» som skal slenges med klesvasken og håret skal bli sittende inni der (funker heller ikke)….. Det vi sliter med er enorme mengder med kattehår på klærne. Fester seg sjukt fort, spesielt på bomullsklær. Av en eller annen grunn så fester det seg ikke kattehår i sofaen, eller så syns det hvert fall ikke 😅 Usj også jeg som i min desperasjon nettopp kjøpte en sånn silikonrull på nett 🙈 Blir bare så utrolig mye søppel og avfall av disse kattene når man må bruke og kaste to tøyruller i uka, og det koster jo også. Ikke minst så tar det masse tid, får nesten lyst til å barbere dem 😂 Anonymkode: 3e0a5...53b
Nuttery Skrevet 1. juni 2023 #23 Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det vi sliter med er enorme mengder med kattehår på klærne. Fester seg sjukt fort, spesielt på bomullsklær. Av en eller annen grunn så fester det seg ikke kattehår i sofaen, eller så syns det hvert fall ikke 😅 Usj også jeg som i min desperasjon nettopp kjøpte en sånn silikonrull på nett 🙈 Blir bare så utrolig mye søppel og avfall av disse kattene når man må bruke og kaste to tøyruller i uka, og det koster jo også. Ikke minst så tar det masse tid, får nesten lyst til å barbere dem 😂 Anonymkode: 3e0a5...53b Helt enig! Jeg ruller og skraper og holder på non stop! Men jeg synes det har hjulpet en del å være nøye på blant annet sofaen, for jeg får nok mye hår på meg den veien! Men generelt også prøver å være flink til å legge tøy direkte i skittentøyskurven og ikke noe annet sted (er sikker på at katten har radar på alt som ikke skal ligges på). Men føler med deg 100%, dette er et massivt problem for meg også. Prøver helt ærlig å kjøpe mye lyse klær (katten er lys) så det i allefall ikke synes så alt for mye.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå