Rytz Skrevet 27. mai 2023 #1 Del Skrevet 27. mai 2023 Hei! Jeg skal investere i en sykkel, hovedsakelig til trening av hund. Tenker å sykle på (skogs)sti og typ flatt fjellterreng (utenfor sti), og lurer på om noen har tips til gode sykler til under 15 000? Jeg har ikke peiling på sykkel, og havet av alternativ er vanskelig å navigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. mai 2023 #2 Del Skrevet 28. mai 2023 (endret) Rytz skrev (2 timer siden): Hei! Jeg skal investere i en sykkel, hovedsakelig til trening av hund. Tenker å sykle på (skogs)sti og typ flatt fjellterreng (utenfor sti), og lurer på om noen har tips til gode sykler til under 15 000? Jeg har ikke peiling på sykkel, og havet av alternativ er vanskelig å navigere. Jeg liker Orbea godt, men det er mye annet bra også. Unaas har Alma på billligsalg til under 13000 https://unaascycling.no/collections/overliggere-2022/products/orbea-alma-h30-2022 Det er en klassisk hardtail terrengsykkel. Det kan tenkes at Laufey som de har på tilbud til nesten 20000 er bedre fordi den har kraftigere og større14 cm demper som er veldig god i grovere terreng og nedoverbakker. Denne demperen , Marzocchi Bomber Z2 140 QR15x110, er helt nydelig og kan strammes trinnløst fra kjempemyk til temmelig fast. Laufey kan også ta enda tjukkere dekk (2,8"). Det som er veldig viktig er å finne eksakt riktig størrelse. Endret 28. mai 2023 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå