AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Ja jeg vet det er bra at søppelposten havner i søppelposten (e-post). Men jeg blir fortsatt gal av at det kommer e-poster dit. Føler jeg må sjekke den når jeg er innom e-posten fordi det innimellom havner en e-post der som ikke skal dit. Enkelte dager kommer det ekstremt mye, og jeg ser at det er enkelte avsendere som går mye igjen. Hadde vært så deilig å blokkere disse..! Går ikke det an? Jeg har Outlook nå, før var det jo Hotmail og da mener jeg at jeg fikk til å blokkere avsendere. Men finner det ikke nå. Anonymkode: d3ddf...bd3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #2 Skrevet 28. mai 2023 Logg deg på Outlook med en PC. Trykk på innstillinger (tannhjulet) øverst til høyre. Velg Vis alle Outlook-innstillinger. Velg Søppelpost. Der kan du blokkere avsendere. Anonymkode: e71e7...968 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3 Skrevet 28. mai 2023 Takk! Men jeg ser nå at mange av e-posten jeg får ikke fremgår med en e-postadresse. Og det er det man må legge inn som blokkering (?). I avsenderen står f.eks QuickFinans. Men ikke noe adresse, selv om jeg forsøker å klikke på navnet e.l. Anonymkode: d3ddf...bd3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå