Gå til innhold

Hva slags kink liker dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Primal (Prey), bondage (switch), spanking, nipple play, edging/orgasm denial. Jeg er også litt nysgjerrig på praise kink, men har aldri prøvd.

K, 42

Anonymkode: 50765...1e9

• Hjerte 2
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 22.25):

Shibari eller vanlig bondage. 
Rollespill der jenta er bundet til senga og ikke kan komme seg løs, så kan jeg forsyne meg når jeg vil.

Alt under samtykke selvsagt. 

Dette er noe jeg og min partner oppdaget ganske nylig at tenner oss begge. Anbefales!

Anonymkode: ed1d2...439

Shibari, hva er det?

AnonymBruker
Skrevet

Bondage, wax play, fisting.

K25

Anonymkode: de16b...498

Gjest Anonymtikkese
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 14.42):

Kvinne her:

Masse forskjellige ting, håndjern/bondage, ageplay, forskjellige leketøy, strap-on, ballonger, edge play, breath play, giantess 🤗

Anonymkode: 28d82...333

Ballonger?

AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 22.15):
AnonymBruker
Skrevet
Anonymtikkese skrev (På 5.7.2023 den 16.52):

Ballonger?

Ja, ballonger😊 Ikke så uvanlig som du tror😊

Gjest Anonymtikkese
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, ballonger😊 Ikke så uvanlig som du tror😊

Ble plutselig nysjerrig😂😂😂hva gjør dere liksom? Blåser de opp og sprekker de? Og har du møtt flere siden du ikke sier det er så uvanlig? Kanskje dette bør prøves en gang😜😜

AnonymBruker
Skrevet
Anonymtikkese skrev (17 timer siden):

Ble plutselig nysjerrig😂😂😂hva gjør dere liksom? Blåser de opp og sprekker de? Og har du møtt flere siden du ikke sier det er så uvanlig? Kanskje dette bør prøves en gang😜😜

Blåser opp til de sprekker, sprekker de mellom oss, bare leker rundt😊 Kicket du får av å blåse opp helt den til den smeller i fjeset ditt mens du holder på å komme er noe helt eget, så det er bare å prøve😉

Har møtt flere som har det, ja. Vil ikke kalle det vanlig, men det er folk ute der. Internett har også mye materiale dersom du er nysgjerrig 😊

Gjest Anonymtikkese
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blåser opp til de sprekker, sprekker de mellom oss, bare leker rundt😊 Kicket du får av å blåse opp helt den til den smeller i fjeset ditt mens du holder på å komme er noe helt eget, så det er bare å prøve😉

Har møtt flere som har det, ja. Vil ikke kalle det vanlig, men det er folk ute der. Internett har også mye materiale dersom du er nysgjerrig 😊

Ble så fristet at jeg bare måtte prøve😂😂fant noen ballonger liggende og fikk med meg gubben. Ble skremt over hvor store de ble og må innrømme at det ble litt hyling når de smalt😆😆men veldig deilig

AnonymBruker
Skrevet
Anonymtikkese skrev (3 timer siden):

Ble så fristet at jeg bare måtte prøve😂😂fant noen ballonger liggende og fikk med meg gubben. Ble skremt over hvor store de ble og må innrømme at det ble litt hyling når de smalt😆😆men veldig deilig

Ser du? Veldig gøy😊

Du går spørre gubben om han vil være med neste gang😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser du? Veldig gøy😊

Du går spørre gubben om han vil være med neste gang😉

Ser nå ut gubben ble med, artig for dere!😄 Bare å utforske, så lover jeg at dere ikke ser på ballonger med de samme øynene igjen! 

Gjest Anonymtikkese
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ser nå ut gubben ble med, artig for dere!😄 Bare å utforske, så lover jeg at dere ikke ser på ballonger med de samme øynene igjen! 

Virker som det falt i smak hos begge😂😂lurer bare litt på noen ting viss det er greit. Hvor store ballonger bruker dere? Og hvilke måter sprekker dere dem på, om dere sprekker dem i det hele tatt da. Syns selv det var deilig å sprekke de, men fy f… jeg ble redd😂😂tenker litt på runke hans mens jeg blåser en opp eventuelt han slikker/fingrer mens jeg blåser. Er dette noe du selv har prøvd eller er det bare jeg som har blitt helt revet med her?😂😂😜😜

AnonymBruker
Skrevet
Anonymtikkese skrev (16 timer siden):

Virker som det falt i smak hos begge😂😂lurer bare litt på noen ting viss det er greit. Hvor store ballonger bruker dere? Og hvilke måter sprekker dere dem på, om dere sprekker dem i det hele tatt da. Syns selv det var deilig å sprekke de, men fy f… jeg ble redd😂😂tenker litt på runke hans mens jeg blåser en opp eventuelt han slikker/fingrer mens jeg blåser. Er dette noe du selv har prøvd eller er det bare jeg som har blitt helt revet med her?😂😂😜😜

Litt avsporing her, men er bare å gjøre hva dere føler for😂

Gjest Anonymtikkese
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt avsporing her, men er bare å gjøre hva dere føler for😂

😂😂😂beklager om det ble for direkte. Har jo bare småprøvd litt. Lurte bare på om du som har litt erfaring har merket at noen ting for eksempel er bedre/morsommere å gjøre enn andre. Vil gjerne teste det ut🎈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...