AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Hvor gammelt var barnet/barna dine da dere gikk fra hverandre? Hvilken alder tenker du er lettest for barnet med tanke på brudd? Fortell gjerne om din egen erfaring. Anonymkode: 51555...70f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 6 mnd var babyen da jeg gikk fra han. Lett og lett, men barnet vet jo ikke annet enn at vi aldri har bodd sammen alle tre. Jeg tenker at foreldresamarbeidet er mer avgjørende enn alderen på barnet ved brudd. Anonymkode: 0c271...307
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Når bruddet er et unngåelig så bør helle fokuset være at barna får det så stabilt og forutsigbart som mulig. Tror det er der de fleste feiler mest.. Anonymkode: a7205...d1d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Mine var 2 og 6. Var verst for toåringen å være borte fra meg, så vi måtte ta det gradvis med samvær hos far. Tror ikke det er lett i noen alder, med mindre barnet er baby. Da er selvfølgelig ikke delt bosted anbefalt, men at man holder tett kontakt med den forelderen babyen ikke bor fast hos før man gradvis går over til samvær med overnatting etterhvert som barnet blir litt eldre. Anonymkode: 7da48...b7a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 To år, men han var ikke på samvær hos pappaen før han ble tre. Ved fire og et halvt blir det 50/50, er veldig spent på hvordan det går. Har foreløpig gått bra med barnet vårt, han ble roligere i barnehagen da vi flyttet fra hverandre, så tar det som et tegn på at det var riktig valg. Vanskelig å si hva som er best alder, tror det avhenger veldig av barnet. Men ser for meg at det er lettest når barnet ikke husker at familien bodde sammen. Anonymkode: 4969a...9b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå