Maskinfører Skrevet 27. mai 2023 #21 Skrevet 27. mai 2023 Hannah80 skrev (17 minutter siden): Brandy høres jo helt topp ut. Oi, du er mye på besøk hos han. Håper han vet å sette pris på deg:) Femten år siden jeg jobbet på sykehjem. Da ble det ALDRI servert Grandiosa. Godt å høre at tidene har forandret seg😁🥰 Ja Tronnes Napoleon ja jeg er det mor gikk bort i 2011 når jeg var 23 år så har bare han igjen jada det gjør han er klar i toppen men med Kols grad 3 og prostatakreft på 12 året så er han jo på hjem han flyttet dit når jeg var 29 år så du har også jobbet på sykehjem ja nei det ble nok ikke det er sånn sykehus mat nå (Vestfold)
Røkla Skrevet 27. mai 2023 #22 Skrevet 27. mai 2023 Maskinfører skrev (37 minutter siden): Ja veldig snill hver kveld fra 18:00-22:15 er jeg der så fikk pappa en flaske Brandy så han har noe og kose seg med pinse natta nei hele avdelinga spiste Grandiosa ❤️ Dette er det vakreste jeg har lest her inne, noensinne. Du er en god sønn og person❤️ 2 1
Maskinfører Skrevet 27. mai 2023 #23 Skrevet 27. mai 2023 Røkla skrev (21 minutter siden): Dette er det vakreste jeg har lest her inne, noensinne. Du er en god sønn og person❤️ Ja gjør jo bare det jeg må for å være en god sønn jeg må jo ta igjen alle de 18 årene jeg tapte med mor og far etter oppvekst på barnehjem mor døde 3 år etter jeg kom hjem hun ble 58 år jeg er bare en god kjærlig sønn hver kveld reiser jeg til kirkegården og ønsker henne god natt ❤️ 1
Røkla Skrevet 27. mai 2023 #24 Skrevet 27. mai 2023 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja gjør jo bare det jeg må for å være en god sønn jeg må jo ta igjen alle de 18 årene jeg tapte med mor og far etter oppvekst på barnehjem mor døde 3 år etter jeg kom hjem hun ble 58 år jeg er bare en god kjærlig sønn hver kveld reiser jeg til kirkegården og ønsker henne god natt ❤️ Det høres tøft ut, og du er hel ved❤️ 1
Maskinfører Skrevet 28. mai 2023 #25 Skrevet 28. mai 2023 Røkla skrev (1 time siden): Det høres tøft ut, og du er hel ved❤️ Hel ved er jeg nok ikke men det funker sånn halvveis det må det jo bare være ❤️
Duff Skrevet 28. mai 2023 #26 Skrevet 28. mai 2023 Vi har ikke funnet noen god tradisjon for pinsemat ennå. Her ble det hjemmelaget biffsnadder i lørdag, ferdigpizza søndag (vi er alene uten unger) og mandag hjemmelaget paprika gryte som alle elsker. Gleder meg til mandag.
Påkrevd Skrevet 28. mai 2023 #27 Skrevet 28. mai 2023 Skulle gå i butikken og la meg friste. Lage noe skikkelig godt, siden jeg hadde god tid. Sto utenfor døra på butikken kl.17 og hadde helt glemt at de stenger kl.16 idag🙄😂 Fant nok hjemme til at jeg fikk laget meg et par burgere som faktisk smakte helt utmerket. Får heller kjøre til den Søn/helligdagsåpne joker'n i morgen og handle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå