Gå til innhold

ille du reist til land hvor det er fugleinfluensa?  

8 stemmer

1. 1. ille du reist til land hvor det er fugleinfluensa?

• Ja, uten betenkning.
      4
    • Ja, men kun hvis det ikke var i akkurat den byen vi skulle til.
      1
    • Nei, jeg ville endret reisemål uansett.
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt nysgjerrig bare.

Vi skal til Tyrkia i mai/juni og nå som det herjer der blir jeg usikker.

Det er lenge til vi skal reise, men om jeg skal endre reisemål må jeg nesten gjøre det snart, hvis ikke er det ikke noe ledig igjen som jeg/vi har lyst til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si at fugleinfluensaen "herjer" er vel å ta litt hardt i. Ja, noen enkeltpersoner har blitt syke i et land med mange millioner innbyggere, det vil si at sjansen pr idag er ganske liten for å bli rammet.

Jeg ville ikke hatt betenkeligheter med å reise til Tyrkia, med mindre situasjonen endret seg dramatisk. Har tenkt til å ta en tur dit i sommer faktisk. :)

Skrevet

Oj, jeg svarte visst feil på pollen din. Mente å svare "ja" men det ble " nei" da jeg leste spørsmålet litt for kjapt. Sorry. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Vi har tenkt oss til Tyrkia til sommern, men vi drøyer å bestille for å se hvordan det utvikler seg ja... Litt pysete er vi ;)

Skrevet

Jeg tror det blir et annet sted jeg.

Er pysete og har en unge som knapt har imun forsvar så med det i tankene blir det nok noe annet.

Skrevet

jeg skal også hit..

men altså, dette forandrer seg kjapt. ikke no eå frykte nå.. mange mnd igjen!

Skrevet
dette forandrer seg kjapt. ikke no eå frykte nå.. mange mnd igjen!

Det er jeg klar over, men det som er er at reisemål begynner fylles opp og om man venter f.eks et par mnd så er det lite igjen å velge i!

Gjest gjest1
Skrevet
Det er jeg klar over, men det som er er at reisemål begynner fylles opp og om man venter f.eks et par mnd så er det lite igjen å velge i!

Vi skal bo på et lite og ikke så populært hotell om vi drar vi. Er det utsolgt har vi blitt enige om å kjøre til Finland eller ta flyet til Nederland i stedet :) Godt å ha heeelt forskjellige alternativer :sjarmor:

Men om fugleinfluensaen skulle bryte ut for fullt og man har bestilt, vil man da kunne få avbestilt om man har forsikring?

Skrevet

Da skal du få avbestilt ja (kommer vel litt an på forsikringa, men med min går det greit).

Vi har nå bytta over til Kreta vi, så er vi helt sikre på å få den etterlengta sydenferien vår :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...