Gå til innhold

Hvor ofte nevnes fortiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har en fortid med korte forhold og mange ons. Vi snakker utrolig mange. Dette nevnes så ofte, gjerne 2-5 ganger pr mnd.

Nå er jeg lei og er begynt å irritere meg over dette. Er tålmodig og godtar fortid, men når navn og sted må nevnes så ofte så er jeg begynt å tvile på meg selv. Jeg er urolig og innbiller meg at han tenker på disse eksene ofte. Hvor ofte er det normalt å snakke om fortiden?

Vi kan ikke gå tur, kjøre tur eller planlegge en dritt uten at Kari, Lise og eller Trine må nevnes .....

Anonymkode: 15521...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han trenger å bevisstgjøres på hvordan dette påvirker deg. For jeg kunne være litt sånn selv med min partner i starten. Snakket om fortid og det ene og det andre. Helt til han satte foten ned og forklarte hvor vondt dette gjorde. Da skjønte jeg alvoret. Men jeg er en åpen type. Så har måttet jobbe med meg selv at ikke typen blir terapeuten min når det gjelder alt fra fortiden. Så kommunikasjon og bevisstgjøring er nok tingen her.

Anonymkode: 92a7f...dc9

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt innlegg over her.

Du må si fra.

Selv snakker jeg så sjelden om fortiden min at jeg omtrent har glemt den. Det må være helt spesielle tilfeller så kanskje 1 gang i året eller noe.

Men jeg snakker ikke om ons eller sex og hvis jeg nevner opplevelser med eksen sier jeg Jeg. Ikke Vi var på tur, men jeg var. Og trengs det detaljer kan jeg si han var der, men poenget et feks "jeg har vært på tur til Trondheim og det var en skikkelig fin butikk der som ... ". Og da er butikken i fokus feks.

Anonymkode: 34761...8b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener han det er noe å se opp til liksom, noe å skryte av?

Anonymkode: 03e66...b3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mener han det er noe å se opp til liksom, noe å skryte av?

Anonymkode: 03e66...b3b

Vet ikke. Men det er slitsomt. Vil ikke fremstå sjalu så tier stilt.

Anonymkode: 15521...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker sjelden/aldri om fortid med ekser. Har dårlig erfaring med det. De fleste vil vite lite, og heller de store linjene enn alle detaljer. 

Anonymkode: 45082...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier korte forhold og ons ? Og disse har vært så viktige for han at han må snakke om de titt og ofte? Gu ,så turn off og pinlig , her hadde jeg gitt klar beskjed ,ikke akseptabelt.

Anonymkode: 271a4...038

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...