Gå til innhold

Fnising og atter fnising


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kjenner ei helt nydelig (og egentlig ganske smart) jente som ifølge seg selv er veldig sjenert. Jeg synes ikke hun virker mer sjenert enn "normalt", og hun mister absolutt alle hemninger når hun drikker..

Vel, jeg har prøvd å sjekke henne opp i en evighet nå. Og uansett hva jeg sier så er svaret "fnis". Om jeg sier "jeg er forelska i deg" så fniser hun. Om jeg spør om hun helst vil jeg skal holde kjeft og gå, så fniser hun helt likt. Og om jeg spør om hun liker pizza eller har sett King Kong, ja da fniser hun da også.

Vi har rotet noen ganger, men da var hun rimelig full. Og påsto at hun var forelsket i meg, men neste gang hun var full rota hun med noen andre.. Skulle så gjerne klart å få kontakt med henne i edru tilstand, men det her er altså alt hun svarer..

Betyr det at hun liker meg? Ikke liker meg? Er så håpløs at jeg bare burde gi opp uansett (tror ikke jeg klarer det..)?

Hører med til saken at hun gjerne ringer og vil prate.. men etter "hei" så er det jeg som står for pratinga.. og hun ler litt og svarer ja eller nei en sjelden gang på ekstremt uskyldige spørsmål (typen "regner det" eller "har du hatt en fin jul").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo vanskelig å få en ide om hvor "landet ligger", hvis man ikke får et seriøst svar på et seriøst spørsmål. På den annen side kan det jo være mange grunner til at hun fniser alt vekk, alt fra umodenhet og at hun faktisk ikke er interessert, til sjenanse.

Hva med å komme med et utspill som krever en liten tilbakemelding fra henne? Inviter henne med på noe enkelt og relativt uforpliktende, og si at hun kan ringe eller sende deg en melding hvis hun er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..kjenner meg igjen i denn ejenta jeg da....husker at jeg var nøyaktig likedan.

Kanskje hun bare er litt usikker på dette med følelser/romanser/forhold/gutter/sex og intimitet, tror jeg.

Hun vet rett og slett ikke så mye om dette (selv om hun er pen og smart).

Hvis du tar litt styring og kommer deg inn på henne på en forsiktig, fin og litt direkte (men ikke klengete) måte, tror jeg nok hun vil smelte litt for deg. Hun er kanskje interessert så det er absolutt verdt å prøve seg litt her!

Hun kan kanskje gi blandete og forvirrende signaler til deg, for pene jenter i den alderen er ikke like konsekvente som gutter kan være i sin tankegang. Og hvertfall ikke logiske, så ikke prøv å let etter en logisk og fornuftig handlingsrekkefølge her..!

Jenter kan finne på å si nei men mene ja, kysse deg og si hun er interessert til neste dag å få fylleanger eller annen anger og trekke seg tilbake igjen.

Bottom line er: du kan få henne hvis du vil og hvis du spiller kortene dine riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...