Gå til innhold

Mann som bare tekster og tekster og tekster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia? Er det bare tidsfordriv for de?

Anonymkode: 01b77...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en egen definisjon på det på engelsk.. texstationship.

Folk som bare skriver og skriver og forholdet forblir i tekst 

Anonymkode: 7d845...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tidsfordriv 

Anonymkode: 339aa...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiske utfordringer/sosial angst

Anonymkode: f06bf...a63

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite mandig oppførsel.

Anonymkode: 28369...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt sånn at jeg gjerne tekster en del med menn i starten av en bli kjent-fase. Orker ikke bruke energi på å møte menn jeg treffer på nett før jeg har fått en såpass god følelse av at det kanskje kan bli noe mer. Syns det er veldig energikrevende med første dater. De fleste man begynner å skrive med, skjønner man jo gradvis at ikke er riktig match. Jeg trenger dessuten litt trygghet på hvem han er som person, før jeg evt møter han. Så jeg tekster gjerne noen uker med en mann jeg liker, før et evt første møte. Men man er veldig forskjellig på dette da, noen vil møtes fort, andre trenger mer tid. Ingenting er rett eller galt😊

Anonymkode: 960a7...f68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja tidsfordriv 

Anonymkode: 339aa...309

Er det ikke bare tidsfordriv å være i et fysisk forhold også?  Tror du det er mindre givende å være i et chatteforhold?  Problemet er jo at den ene parten har andre forventninger. 

Anonymkode: 8f749...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever dette med damer. Kutter de ut om de ikke vil møtes etter en uke eller to med teksting.

Anonymkode: aa8d5...63a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Opplever dette med damer. Kutter de ut om de ikke vil møtes etter en uke eller to med teksting.

Anonymkode: aa8d5...63a

Og jeg kutter ut menn som maser om å treffes etter to setninger🤣

Anonymkode: 960a7...f68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av mine sterkeste forhold for samboer jeg har i dag, var en mann jeg kunne bruke timevis å chatte med. Vi skrev samme melodi. Samme skrivestil. Samme humor. Samme interesser som var gøy å diskutere skriftlig. 
Så møttes vi kanskje 1-2 ganger i måneden og da visste vi jo at vi var en god match. Trengte ikke å prate så mye. Bare være sammen og holde rundt hverandre foran en film. Stort sett avslutning med lang hyrdestund.  Denne type forhold fungerte for oss fordi vi var introverte og slet med litt sosial angst. Kom frem til at begge var litt redd for å ikke være bra nok for den andre i real life. Vi kommuniserte og formulerte oss rett og slett bedre skriftlig. Etter nærmere et år tok forholdet imidlertid slutt fordi vi forandret oss litt i ulike retninger. Han prioriterte karriere og skrev doktorgrad. Til slutt hadde han nesten ikke mer han ville snakke om enn det. Jeg gikk litt videre. I dag er jeg samboer på 8’ året og han er fortsatt singel. Dvs kanskje han har ei ny skrivedame. 
Det jeg vil frem til er at vi er forskjellige. Om han du dater elsker å tekste og du hater det, trenger det ikke bety at dere er en dårlig match. Men du kan jo prøve å finne ut om han foretrekker å møtes skriftlig fremfor real life. Og såfall prøv å finne ut hvorfor og evt om det bare gjelder nå i starten. 

Anonymkode: cd8d6...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier de nei til å møtes, TS? I såfall kan du bare droppe dem. Men hvis du sitter og venter på at de skal ta initiativ så kan du jo heller prøve å gjøre det selv. De fleste menn liker damer som viser hva de vil.

Anonymkode: 8d859...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Et av mine sterkeste forhold for samboer jeg har i dag, var en mann jeg kunne bruke timevis å chatte med. Vi skrev samme melodi. Samme skrivestil. Samme humor. Samme interesser som var gøy å diskutere skriftlig. 
Så møttes vi kanskje 1-2 ganger i måneden og da visste vi jo at vi var en god match. Trengte ikke å prate så mye. Bare være sammen og holde rundt hverandre foran en film. Stort sett avslutning med lang hyrdestund.  Denne type forhold fungerte for oss fordi vi var introverte og slet med litt sosial angst. Kom frem til at begge var litt redd for å ikke være bra nok for den andre i real life. Vi kommuniserte og formulerte oss rett og slett bedre skriftlig. Etter nærmere et år tok forholdet imidlertid slutt fordi vi forandret oss litt i ulike retninger. Han prioriterte karriere og skrev doktorgrad. Til slutt hadde han nesten ikke mer han ville snakke om enn det. Jeg gikk litt videre. I dag er jeg samboer på 8’ året og han er fortsatt singel. Dvs kanskje han har ei ny skrivedame. 
Det jeg vil frem til er at vi er forskjellige. Om han du dater elsker å tekste og du hater det, trenger det ikke bety at dere er en dårlig match. Men du kan jo prøve å finne ut om han foretrekker å møtes skriftlig fremfor real life. Og såfall prøv å finne ut hvorfor og evt om det bare gjelder nå i starten. 

Anonymkode: cd8d6...bf4

Ja det er stas å treffe på sånne en kan skrive med om alt mulig og kommunikasjon går lett og går aldri tom for emner å snakke om. De er det jaggu langt i mellom😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...