AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Hei, vi har flyttet og havnet i en litt dårlig barnehage (1 pedagogisk leder igjen og styrer har fått fyken), de gjør også ting som er litt på kanten da det er mange vikarer (ønsker ikke å utdype da jeg ikke vil utlevere bhgen) har også hørt at storbarnsavdelingen sliter mest av foreldrene til de andre barna. Jenta mi er 3 år har har gått her i 1,5 mnd og går på en mellomavdeling, neste år må hun nok bytte til storbarnsavdeling i denne barnehagen uansett, som igjen blir en ny tilvenning. Vi har nå fått plass i den barnehagen vi opprinnelig søkte på og da går hun direkte til storbarnsavdelingen (har venner med barn i denne barnehagen og de er ganske fornøyde og vi fikk et ganske godt inntrykk på besøksdagen). Vurderer sterkt å bytte da jeg mener det er veldig viktig med pedagoger og god ledelse. Jenten min er veldig sosial person og jeg ønsker uansett ikke å sende lillebror til den barnehagen hun går i nå. Hva ville dere gjort? Byttet eller blitt igjen for å se om barnehagen klarer å bygge seg opp litt? Jenten min har ikke tilknyttet noe spesielt bånd til barna hun går med enda heller, leker ofte alene men det er jo normalt i startfasen. Eventuelt bytte vil skje i august etter 6 ukers sammenhengende ferie. Anonymkode: 9424d...d19
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Gjør det! Jeg angrer sånn på at jeg ikke fulgte magefølelsen min når det gjaldt barnehage for sønnen vår. Det er to år siden. Anonymkode: f3719...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Har du spurt hva som er planen videre da? Har de utlyst styrerstillingen? Er det øvrige personalet stabilt? Anonymkode: a7ead...d5d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Du oppgir ingen grunner til å ikke bytte. Bare gjør det. Anonymkode: 294c1...40a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå