Gå til innhold

Hva slags mobiltelefon har du?


Pepita

Anbefalte innlegg

Sony Ericsson w500i. Kjempebra mobil med veldig bra kamera, mp3 av høy kvalitet og et snertent design. Er megafornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Er usikker på ka modell eg har men eg har ein 1,5 gammal nokia m kamera men ingenting anna fancy. Trivest med den eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nokia 6310i.

Det er som erbra med den er at den har utrolig bra batterikapasitet, selv nå etter 3 år!

Det jeg savner er kamera og mms, men tror jeg snart må ha ny telefon for den "henger litt" på knappene innimellom. Da tror jeg jeg skal ha Nokia N70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Samsung D500 - har hatt den i noen måneder og jeg er egentlig ganske fornøyd :) Har hatt samsunger før, så jeg hadde ikke noen problem med menyen, men hadde jeg foreksempel gått fra nokia så hadde jeg nok slitt litt mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

SE K750i, akkurat innkjøpt. Hadde tidligere Samsung E-700, men var ikke helt fornøyd. Den fikk et sørgelig endelikt da den landet i matskåla til monsteret en av dagene i romjula. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Samsung E-730. Kjøpte den først og fremst pga designet, men er inntil videre godt fornøyd med de andre funksjonene også. Det eneste jeg savner litt i forhold til Nokia er muligheten til å sette på høytaler, pluss at jeg synes man må trykke litt vel mange ganger f.eks for å sende SMS. Inn i menyen, velg SMS, velg skriv SMS, velg send, velg nummer, velg send igjen...

Den har 1,3 mpix kamera som tar ok bilder.

Jeg har det liggende på hurtigtast jeg, bare trykker til venstre så kan jeg skrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Akkurat kjøpt Samsung E-730. Virker veldig bra. Kan lagre ord i ordlisten, og har skrive ny melding på hurtigtast. eneste dumme er at den ikke automatisk bruker stor bokstav etter punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein Nokia eg har hatt i to år no, den virkar endå utruleg bra. Det er ein liten brun med blått lys (hugsar ikkje nummer). Den er den beste mobilen eg har hatt. Men i julehelga var eg dum (og kjeda meg) å bestilte meg ny...Samsung E-730, angrar mykje på det. Har ikkje fått den nye mobilen endå (med det dyre drittabonnementet!), men synes no eg kunne venta minst eit halvt år til før eg begynte å tenka på ny! Eg er så fornøyd med min gamle gode. Min lille snuppedupp! :hjerter_rundt:

Kan ein ikkje snakka med folk via høgtalar på Samsung E-730?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SE W800i og er kjempefornøyd! Det hadde kanskje vært greit med en annen farge enn oransje, men den skiller seg ihvertfall ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøpt Samsung E-730. Virker veldig bra. Kan lagre ord i ordlisten, og har skrive ny melding på hurtigtast. eneste dumme er at den ikke automatisk bruker stor bokstav etter punktum.

Hvordan lagrer du ord? Får det ikke til jeg.. eller kanskje jeg har brukt opp plassen min hvis den lagrer automatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Nokia 6030. Enkel mobil uten noe særlig ekstrafunksjoner, emen for meg som gikk rett fra Nokia 5110 var det stort bare med fargeskjerm. Har hatt den siden i høst og er veldig fornøyd. Pen og funksjonell telefon. Batteriet er ok også, selv om det er littegrann i minste laget om man prater mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan lagrer du ord? Får det ikke til jeg.. eller kanskje jeg har brukt opp plassen min hvis den lagrer automatisk...

Når jeg trykket på "endre" og den ikke fant ordet kom det opp "stave ord" automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SE W800i og er kjempefornøyd! Det hadde kanskje vært greit med en annen farge enn oransje, men den skiller seg ihvertfall ut!

jeg fikk SE W800i nå til bursdagen min.. Er veldig fornøyd! Bruker mye både radio og walkmannen. Nå er det bare en dings i lomma når jeg er ute å går.. Før måtte jeg ha med iPoden og..

Endret av Titti73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har Nokia 6100. Hatt den i over 2 år og den fungerer like bra ennå!

Den er uten kamera, men ellers helt super. Liten og lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nokia 6100. Hatt den i over 2 år og den fungerer like bra ennå!

Den er uten kamera, men ellers helt super. Liten og lekker.

Er denne liten brun/grå med blått lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lagrer du ord? Får det ikke til jeg.. eller kanskje jeg har brukt opp plassen min hvis den lagrer automatisk...

Jeg har en Samsung D500 og hos meg lagrer den automatisk. Ord som blir lite brukt blir automatisk skrevet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...