Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mobil har du og er du fornøyd?

Hva er bra med den og hva er dårlig?

Jeg har en Nokia 7250i har vært fornøyd med den, men nå begynner batteriet å bli dårlig.

Er også misfornøyd med bildekvaliteten og ringetonene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har en nokia 6610, men ønsker meg den nye til SE, W900i. fordi jeg vil ha mp3, radio, godt kamera og en god mobil i en og samme sak.Skal kjøpe snart, derfor svarer jeg sånn... ;)

Endret av anneliane
Skrevet

Samsung E100, veldig fornøyd med den. Det beste er at den er liten, og har det jeg trenger (dvs at jeg kan ringe og sende SMS) og uten unødvendige funksjoner som kamera. God batterikapasitet er jeg også veldig fornøyd med.

Gjest gjest1
Skrevet

Har en Samsung D500

Bra: Gir inntrykk av å være en solid telefon uten noe knirking og løse deler. Fantastisk skjerm.

Dårlig: IMO endel unødige omveier i menyene, men det er vel en vanesak.

Skrevet

Samsung E-730. Fornøyd med den, bortsett fra noen smsegenskaper som mangler i forhold til SE, men det er sikkert bare en vane.

Gjest gjest1
Skrevet

Har en samsung d500. Savner min gode gamle nokia 5140 :tristbla: Men den ødela jeg i fylla...

Det som er bra med den nye telefonen min er kameraet, og at du kan sperre for å motta meldinger fra visse nr. Men den går tom for batteri, og det er jeg ikke vant til. Den gamla lada jeg en gang i uka, mens denne må lades hver 2-3 dag. Har ikke prøvd mp3 spilleren på den enda siden jeg ikke har fått meg til å legge inn noe musikk, på den gamle hadde jeg radio, og det var kjekt når man tok buss etc.

Skrevet

Uff, jeg har så mange...

Men den jeg nok bruker mest, er nok Siemens SL65 ESCADA - siden jeg på hjemmebane uansett bare bruker mobilen til å ringe med..

På jobb brukes ca 30 mobiler daglig.... I allefall, og det er en rolig dag...

Skrevet
Samsung E-730.  Fornøyd med den, bortsett fra noen smsegenskaper som mangler i forhold til SE, men det er sikkert bare en vane.

Den har jeg også, er veldig fornøyd. Savner at ordboka lagrer ord, men det er det eneste.

Skrevet

Har Samsung E700 (tror jeg) fikk en kamerats "gamle" mobil da han kjøpte en mer fancy!

Gjest Embla s
Skrevet

Har Samsung D500 og er veldig fornøyd! Tok litt tid å venne seg til tastene som sitter litt langt nede på en måte. Syns også den er veldig fin å se på :)

Har imidlertid funnet ut at neste telefon, skal være uten wap (internett mulighet), kamera, osv. Jeg trenger mobil til å ringe og sende sms med, samt notere ned huskelapper. Alt det andre er bare dill.

Skrevet
Den har jeg også, er veldig fornøyd. Savner at ordboka lagrer ord, men det er det eneste.

Det gjør min.... Men, får du automatisk stor bokstav etter punktum?? Og ordliste automatisk på?

Skrevet
Det gjør min....  Men, får du automatisk stor bokstav etter punktum??  Og ordliste automatisk på?

Ordlista står stort sett sånn jeg lot den være, men den lagrer ikke.. testet nemlig med et navn i stad som er vanskelig å skrive. Får ikke automatisk stor bokstav nei.

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg Nokia 6101. Veldig fornøyd med den. Lavere batterikapasitet enn min gamle 3510i, men det får jeg bare tåle i og med at det er radio og kamera på den som jeg av og til bruker.

Skrevet (endret)

Arvet 15-åringens SE K700i og er godt fornøyd. Bruker den til å ringe, sende sms og høre på radio. Helt grei telefon til mitt bruk.

Endret av Brunhilde
Skrevet

Nokia N-70

Er veldig fornøyd med den, eneste minus er at den er litt treg når jeg skal inn på galleriet.

Kameraet tar supre bilder

Gjest Aurélie
Skrevet

Motorola V3, sølvfarget. Jeg gikk etter designet, bryr meg ikke så mye om de øvrige spesifikasjonene.

Skrevet

Sony Ericsson K500I.

Syns den er helt topp, fungerer bra til det nødvendige; ringe og sende sms. Bruker WAPen litt, syns det er kjekt tidsfordriv dersom jeg sitter på toget f.eks. Og greit å kunne oppdatere seg på nyheter når jeg er i utlandet. Kameraet bruker jeg nesten aldri, så det kunne jeg fint klart meg uten.

Skrevet

Jeg har Samsung E-730. Kjøpte den først og fremst pga designet, men er inntil videre godt fornøyd med de andre funksjonene også. Det eneste jeg savner litt i forhold til Nokia er muligheten til å sette på høytaler, pluss at jeg synes man må trykke litt vel mange ganger f.eks for å sende SMS. Inn i menyen, velg SMS, velg skriv SMS, velg send, velg nummer, velg send igjen...

Den har 1,3 mpix kamera som tar ok bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...